вторник, 29 апреля 2014 г.
четверг, 17 апреля 2014 г.
http://en.calameo.com/publish/books/
http://en.calameo.com/books/003378155ef370d47e2f7
http://en.calameo.com/publish/books/
воскресенье, 13 апреля 2014 г.
среда, 12 марта 2014 г.
სადამრიგებლო პროგრამა
სადამრიგებლო პროგრამა:
||| გ კლასი
სადამრიგებლო საათის თემები:
პიროვნული და მორალური განვითარება
1. რას ნიშნავს იყო მეორეკლასელი?რით განსხვავდებიან პირველკლასელებისაგან?
(ჩვენ ვიცით წერა, კითხვაანგარიში), ზაფხულის შთაბეჭდილებები. (ერთი შეხვედრა)
2. საკლასო წესების შემუშავება. რომელი წესების დაცვა გვეხმარება სწავლაში?
(2 შეხვედრა)
3. ემოციები, რომელიც თან ახლავს სხვადასხვა საქმიანობას( საკონტროლო წერას, გამოკითხვას, ფეხბურთის თამაშს.)
4.თვისებები რომელთა გამოც ვირჩევთ მეგობრებს;ადამოანური თვისებები; თვისებები რომლებიც აუცილებელია მეგობრობისა და სწავლისათვის; თვისებები , რომლებიც ხელს გვიშლის სწავლასა და მეგობრობაში. (1 შეხვედრა)
5.იდეალური მეგობრისა და მოსწავლეს პორტრეტი. ( აქცენტი მონდომებასა და შრომისმოყვარეობაზე.) როგორი ვარ მე? ავტოპორტრეტი თვისებებით. (2 შეხვედრა)
6.მეგობრობა, მეგობრობის უნარი. (1 შეხვედრა)
7.ადამიანებს შორის მსგავსება და განსხვავება. დადებითი და უარყოფითი მხარეები. ( 1 შეხვედრა)
8.ადამიანების დახმარება, ალტრუიზმი; როგორ ვეხმარებით სხვებს? ჩვენ როგორ გვეხმარებიან? ( 1 შეხვედრა)
9.სირთულეების "სკივრი". მაგ., ზოგიერთისათვის რთულია გაკვეთილზე წყნარად ჯდომა, ზოგისთვის კარნახის წერა... (2 შეხვედრა)
10.სახლში ან მეგობრებთან წამოჭრილი სირთულეები: ტყუილები,ნივთის დაუკითხავად აღება, მოუთმენლობა, სიფიცხე.(2 შეხვედრა)
გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
1.1.გარამოს სისუთავეზე ზრუნვა( კლასის ეზოს, ქუჩის მოფრთხილება.), ხეების მოვლა.
(1 შეხვედრა)
2.დღის რეჟიმი, დასვენებისა და სასწავლო პროცესის დროს განსხვავებული საქმიანობები, მათი დაგეგმვის აუცილებლობა.(2 შეხვედრა)
3.ჯანსაღი ცხოვრების წესი, სპორტი, სასარგებლო პროდუქტები, დროულად დაზინება, კომპიუტერის გამოყენებისა და ტელევიზორის ყურების რეგლამენტი. (2 შეხვედრა.)
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება
1. მავნე ჩვევების საფრთხე შინ და გარეთ. საყოფაცხოვრებო ტექნიკის დაუკითხავად გამოყენება, შესვენების დროს კიბეებზე სირბილი. (1 შეხვედრა)
2.უსაფრთხოება-მშობლების, მეგობრების,მისამარის ცოდნის აუცილებლობა, ქუჩაში მოძრაობის წესები. (1 შეხვედრა)
3.ისტორიული და კულტურული მნიშვნელობის მქონე ადგილები, მოვლენები.
ექსკურსია აკაკი წერეთლის სახლ-მუზემში.
თვალსაწიერის გაფართოება
არდადეგებზე შეძენილი ცოდნის მნიშვნელობა.კლასგარეშე საკითხავი ლიტერატურა.
IV ბ კლასი
2015-16 სასწავლო წელი
ნანი არაბაშვილი
სადამრიგებლო საათის თემები
მომართულება
პიროვნული და
მორალური განვითარება
N
|
თემები
|
შეხვედრების რაოდენობა
|
შეხვედრების დრო
|
შენიშვნა
|
1.
|
ჩვენი უნარები და
შესაძლებლობები; წარმატება,რას
ნიშნავს მეოთხეკლასელისათვის იყოს წარმატებული?
უნარები+შრომისმოყვარეობა=წარმატება
|
2 შეხვედრა
|
18 ,25
სექტემბერი
|
|
2.
|
ადამიანთა უნიკალობა; ჩვენი
სამყარო, ინტერესები, საყვარელი საქმიანობა.
|
1 შეხვედრა
|
2 ოქტომბერი
|
|
3.
|
მინდა გავხდე კულტურული ადამიანი, ღირსეული მოქალაქე.
|
1 შეხვედრა
|
9
ოქტომბერი
|
|
4.
|
კულტურული ადამიანის, ღირსეული
მოქალაქის დახასიათება; კულტურული ადამიანის, ღირსეული მოქალაქის აუცილებელი თვისებები;
მისი ამოცნობა სხვადასხვა სიტუაციაში, სტუმრად ყოფნისას, კაფეში და ა.შ.
|
2 შეხვედრა
|
16,23 ოქტომბერი
|
|
5.
|
ბავშთა უფლებები__სკოლაში, ეზოში,
სახლში.
|
2 შეხვედრა
|
30 ოქტომბერი
|
|
6.
|
ბავშთა ვალდებულებები
|
2 შეხვედრა
|
6,13 ნოემბერი
|
|
7.
|
პატივისცემა__საკუთარი თავის
, სხვა ადამიანების
|
2 შეხვედრა
|
20,27 ნოემბერი
|
|
8.
|
უფლებების დარღვევა; როდის ვარღვევთ
სხვათა უფლებებს? როდის ირღვევა ჩვენი უფლებები?
|
2 შეხვედრა
|
4,11
დეკემბერი
|
|
9.
|
უფლებების დარღვევა იწვევს კონფლიქტებს,
ჩვენ შეგვიძლია კონფლიქტების მოგვარება.
|
2 შეხვედრა
|
18,25
დეკემბერი
|
|
10
|
ჩვენ შეგვიძლია თანამშრომლობა
|
2 შეხვედრა
|
22,29 იანვარი
|
მიმართულება
გარემოსდაცვითი
კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
N
|
თემები
|
შეხვედრების რაოდენობა
|
შეხვედრების დრო
|
შენიშვნა
|
1.
|
ცვლილებები; როგორ ვიზრდებით; როგორ ვვითარდებით? რა გვეხმარება ზრდასა
და განვითარებაში.
|
2 შეხვედრა
|
5,12 თებერვალი
|
|
2.
|
მინდა ვიყო ჯანმრთელი ადამიანი; რას ნიშნავს ჯანმრთელი ადამიანი? ჯანსაღი
საკვები, ზრდისათვის საჭირო ნივთიერებები.
|
2 შეხვედრა
|
19,26 თებერვალი
|
|
3.
|
ჯანსაღი ცხოვრების სტილი, რას ნიშნავს ეს?
|
2 შეხვედრა
|
4,11 მარტი
|
|
4.
|
რა ზიანი მოაქვს მავნე ჩვევებს ადამიანისჯანმრთელობისათვის? თანბაქოს
მავნე ზეგავლენა.
|
2 შეხვედრა
|
18,25 მარტი
|
მიმართულება
უსაფრთხოება
და მოქალაქეობრივ -პატრიოტული ცნობიერება
1.
|
არასტანდარტულ სიტუაციებში ადეკვატური მოქმედება, სიფრთხილის გამოჩენა
უცხო ადამიანებთან, მათ შორის ვირტუალურ მეგობრებთან.
|
1 შეხვედრა
|
15 აპრილი
|
|
2.
|
ქუჩაში მოძრაობის წესები, გზა სკოლიდან სახლისაკენ, საჭირო ტრანსპორტი,
სიფრთხილის გამოჩენა უცნობ უფროსებთან.
|
2 შეხვედრა
|
22 აპრილი
|
მიმართულება
თვალსაწიერის
გაფართოება
N
|
თემები
|
შეხვედრების რაოდენობა
|
შეხვედრების დრო
|
შენიშვნა
|
1.
|
„ჩემი ზაფხული“, რამდენად გვიყვარს დასვენება?საყვარელი საქმიანობა.
ზაფხულის განმავლობაში შეძენილი ცოდნა და უნარები
|
2 შეხვედრა
|
18 სექტემბერი
6 მაისი
|
|
2.
|
გართობის საშუალებები; კომპიუტერული თამაშები; ინტერნეტი; მათი დადებითი
და უარყოფითი მხარეები.
|
1 შეხვედრა
|
13 მაისი
|
|
3.
|
საყვარელი ფილმის გმირები, ლიტერატურული პერსონაჟები.
|
1 შეხვედრა
|
20 მაისი
|
|
4.
|
გამოჩენილი პიროვნებები, ხელოვნების ქმნილებები, სამეცნიერო აღმოჩენები.
|
1 შეხვედრა
|
27 მაისი
|
კლასთან ჩასატარებელი ღონისძიებები და პროექტები
თვე
|
ღონისძიებები
და პროექტები
|
მიზანი
|
კომენტარი
|
დეკემბერი
|
1. კოლექტიური დასწრება
საახალწლო სპექტაკლზე.
2. შეხვედრა ზღაპრის
გმირებთან
|
პიროვნული
და მორალური განვითარება.
|
|
აპრილი
|
პროექტი „მეფე მწიგნობარი“
პროექტი"მიყვარხარ დე..."
პროექტი"ახალი წლის ტრადიციები"
|
საინფორმაციო ხასიათის ტექსტებში ინფორმაცცის მოძიება
და გაგება. პრეზენტაციის უნარის განვითარება.
|
|
ივნისი
|
ბავშვთა დაცვის დღისადმი მიძღვნილი კვირეული
|
||| გ კლასი
2014-2015
ნანა არაბაშვილი
სადამრიგებლი საათის თემები:
მიმართულება
პიროვნული
და მორალური განვითარება
N
|
თემები
|
შეხვედრების რაოდენობა
|
შეხვედრის დრო
|
|
1.
|
რას ნიშნავს იყო მესამეკლასელი? ზაფხულის შთაბეჭდილებები,
შეძენილი უნარ-ჩვევები,
მესამეკლასელის ინტერესები,ჰობი.
რომრლი გაკვეთილი მოენატრათ ყველაზე ძალიან?რა მოლოდინები აქვთ ახალ
სასწავლო წელს?
|
1-2 შეხვედრა
|
||
2.
|
ოცნებები -რატომ ოცნებობენ ადამიანები?რაზე ოცნებობენ მესამეკლასელები?მშობლები?
მასწავლებლები?ვინ გვეხმარება ოცნებების შესრულებაში?ჩვენ რა უნდა გავაკეთოთ
იმისათვის , რომ
ავისრულოთ ოცნებები?
|
2 შეხვედრა
|
||
3.
|
ფანტაზირაში ეხმარება ადამიანს ფანტაზია?მესამეკლასელებს?მხატვრებს?მწერლებს?ფანტაზია
და ტყუილი;განსხვავება მათ შორის; რა ცუდი შედეგი მოსდევს ტყუილებს?შედეგების გააზრების
მნიშვნელობა,შემთხვევები,როდესაც ადამიანებს გვიჭირს სიმართლის თქმა.
|
2 შეხვედრა
|
||
4.
|
მესამე კლასელისპასუხისმგებლობა;ვალდებულებები სწავლაში,სახლში,მეგობრების
ურთიერთობაში.
|
2 შეხვედრა
|
||
5.
|
მესამეკლასელის უფლებები
|
2 შეხვედრა
|
||
6.
|
რა გვეხმარება და რა გვიშლის ხელს ვალდებულებების შესრულებაში?რას ნიშნავს
სიზარმაცე?როდის ჩნდება სიზარმაცე? სიზარმაცის დაძლევა.
|
1 შეხვედრა
|
||
7.
|
ურთიერთობები უფროსებთან;მშობლებთან,თანაკლასელებთან,პატარა და-ძმებთან
მათ შორის განსხვავება;ფორმალური და არაფორმალური ურთიერთობები.
|
2 შეხვედრა
|
||
8.,
|
თვისებები, რომელიც აუცილებლად უნდა ჰქონდეს მასწავლებელს, მშობელს,
მოსწავლეს.
|
1 შეხვედრა
|
||
9.
|
სირთულეები ურთიერთობის სფეროში. როგორ შეგვიძლია მათი დაძლევა?
|
2. შეხვედრა
|
||
10.
|
ჯადოსნური სიტყვები:გმადლობთ, ბოდიში; მათი სხვადასხვა სიტუაციაშიგამოყენების
აუცილებლობა.
(სკოლაში, სტუმრად ყოფნისას,ტელეფონზე საუბრისას.
|
2. შეხვედრა
|
||
11.
|
პატიების უნარის მნიშვნელობა ურთიერთობებში
|
1 შეხვედრა
|
||
12
|
შექება და კომპლიმენთი; როგორ ვიყენებთ მათ1 შეხვედრა
|
1 შეხვედრა
|
||
13
N
|
„მეგობრობის კოდექსი“მეგობრობის უნარი.
|
2 შეხვედრა
|
||
14.
|
სირთულეების დაძლევა მეგობრობის სფეროში; ერთმანეთს უნდა დავეხმაროთ,
არ შეიძლება ერთმანეთს დავცინოთ, გავრიყოთ.
|
1 შეხვედრა
|
||
15.
|
კამათი და ჩხუბი; როდის ვკამათობთ?განსხვავება კამათსა და ჩხუბს შორის.“არას
‘ თქმის უნარის განვითარება.
|
2 შეხვედრა
|
||
16.
|
თანამშრომლობის მნიშვნელობა;
მეგობრის გაგება, მოსმენა, მოლაპარაკება.
|
|||
გარემოსდაცვითი
კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
1.
|
ჯანსაღი ცხოვრების წესი-სხეულის
სისუფთავეზე ზრუნვა, ეპიდემიის,ჭრილობებისა და ტრავმებისაგან თავის დაცვა.
|
2 შეხვედრა
|
||||
2.
|
დღის რეჟიმი, ფიზიკური კულთურა და სპორტი.
|
1 შეხვედრა
|
უსაფრთხოება
და მოქალაქეობრივ-პატრიოული ცნობიერება
1.
|
საგზაო უსაფრთხოება
|
1 შეხვედრა
|
|
2.
|
ჩვენი ქალაქი, სოფელი ქვეყანა, სახელმწიფო, ისტორიული ადგილები, მათი
მნიშვნელობა, მოფრთხილების აუცილებლობა,დღესასწაულები, მათი ღნიშვნის ტრადიციები,სახელმწიფო
სიმბოლიკა.
|
2 შეხვედრა
|
|
3.
|
ექსკურსია-- გელათი -სათაფლია მოწამეთა
|
1
|
მიმართულება
თვალსაწიერის
გაფართოება
1.
|
წაკითხული წიგნები, გამოფენები,სპორტული
ღნისძიებები, რომლებსაც დაესწრნენ.
|
წლის მანძილზე
|
კლასთან
ჩასატარებელი ღონისძიებები და პროექტები
თვე
|
ღონისძიებები და პროექტები
|
მიზანი
|
კომენტარი
|
ოქტომბერი- ნოემბერი
|
პროექტი-ვაზო შვილივით ნაზარდო.
|
მცენარეებზე ზრუნვა, მოვლა-პატრონობა.
მათი სასარგებლო თვისებები.
|
|
დეკემბერი
|
1.
კოლექტიური დასწრება საახალწლო
სპექტაკლზე.
2.
შეხვედრა ზღაპრის გმირებთან
|
პიროვნული და მორალური განვითარება.
|
|
მაისი-ივნისი
|
პროექტი -„ჩემი სამშობლი“
|
საინფორმაციო ხასიათის ტექსტებში
ინფორმაცცის მოძიება და გაგება. პრეზენტაციის უნარის განვითარება.
|
სადამრიგებლო საათის თემები:
პიროვნული და მორალური განვითარება
1. რას ნიშნავს იყო მეორეკლასელი?რით განსხვავდებიან პირველკლასელებისაგან?
(ჩვენ ვიცით წერა, კითხვაანგარიში), ზაფხულის შთაბეჭდილებები. (ერთი შეხვედრა)
2. საკლასო წესების შემუშავება. რომელი წესების დაცვა გვეხმარება სწავლაში?
(2 შეხვედრა)
3. ემოციები, რომელიც თან ახლავს სხვადასხვა საქმიანობას( საკონტროლო წერას, გამოკითხვას, ფეხბურთის თამაშს.)
4.თვისებები რომელთა გამოც ვირჩევთ მეგობრებს;ადამოანური თვისებები; თვისებები რომლებიც აუცილებელია მეგობრობისა და სწავლისათვის; თვისებები , რომლებიც ხელს გვიშლის სწავლასა და მეგობრობაში. (1 შეხვედრა)
5.იდეალური მეგობრისა და მოსწავლეს პორტრეტი. ( აქცენტი მონდომებასა და შრომისმოყვარეობაზე.) როგორი ვარ მე? ავტოპორტრეტი თვისებებით. (2 შეხვედრა)
6.მეგობრობა, მეგობრობის უნარი. (1 შეხვედრა)
7.ადამიანებს შორის მსგავსება და განსხვავება. დადებითი და უარყოფითი მხარეები. ( 1 შეხვედრა)
8.ადამიანების დახმარება, ალტრუიზმი; როგორ ვეხმარებით სხვებს? ჩვენ როგორ გვეხმარებიან? ( 1 შეხვედრა)
9.სირთულეების "სკივრი". მაგ., ზოგიერთისათვის რთულია გაკვეთილზე წყნარად ჯდომა, ზოგისთვის კარნახის წერა... (2 შეხვედრა)
10.სახლში ან მეგობრებთან წამოჭრილი სირთულეები: ტყუილები,ნივთის დაუკითხავად აღება, მოუთმენლობა, სიფიცხე.(2 შეხვედრა)
გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი
1.1.გარამოს სისუთავეზე ზრუნვა( კლასის ეზოს, ქუჩის მოფრთხილება.), ხეების მოვლა.
(1 შეხვედრა)
2.დღის რეჟიმი, დასვენებისა და სასწავლო პროცესის დროს განსხვავებული საქმიანობები, მათი დაგეგმვის აუცილებლობა.(2 შეხვედრა)
3.ჯანსაღი ცხოვრების წესი, სპორტი, სასარგებლო პროდუქტები, დროულად დაზინება, კომპიუტერის გამოყენებისა და ტელევიზორის ყურების რეგლამენტი. (2 შეხვედრა.)
უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება
1. მავნე ჩვევების საფრთხე შინ და გარეთ. საყოფაცხოვრებო ტექნიკის დაუკითხავად გამოყენება, შესვენების დროს კიბეებზე სირბილი. (1 შეხვედრა)
2.უსაფრთხოება-მშობლების, მეგობრების,მისამარის ცოდნის აუცილებლობა, ქუჩაში მოძრაობის წესები. (1 შეხვედრა)
3.ისტორიული და კულტურული მნიშვნელობის მქონე ადგილები, მოვლენები.
ექსკურსია აკაკი წერეთლის სახლ-მუზემში.
თვალსაწიერის გაფართოება
არდადეგებზე შეძენილი ცოდნის მნიშვნელობა.კლასგარეშე საკითხავი ლიტერატურა.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)