საგანი: ქართული
კლასი: I დ
სწავლების
ხანგრძლივობა: ორი სემესტრი
პედაგოგი:
ნანი არაბაშვილი
№
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და
ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი
შედეგი
|
1
|
ახალი სასწავლო
გარემოს გაცნობა,თანაკლასელების გაცნობა,
|
2
|
თანამშრომლობითი
უნარჩვევების ჩამოყალიბება,კომუნიკაციის უნარის განვითარება
|
14.09
|
|
2
|
სურათის
აღწერა,ლექსის მოსმენა და დაზეპირება
|
2
|
მეტყველებაზე
დაკვირვება,გაბმული მეტყველებიდან წინადადების, წინადადებიდან სიტყვის გამოყოფა
|
15.09-16.09
|
1.1-1.2
|
3
|
სიუჟეტური სურათი
“სკოლისაკენ” ტექსტის მოსმენა ანალიზი, წინადადება სიტყვა, მარცვალი
|
2
|
სამნეტყველო
უნარ-ჩვევების დაუფლება,გრამატიკული ჩვევების ფორმირება, ენობრივი მასალის
ანალიზი
|
17.09-18.09
|
1.4-1.2
|
4
|
სიუჟეტური სურათები
“შემოდგომა” ა) ხილის კრეფა ბ)რთველი სიტყვის დამარცვლა
|
2
|
მართლწარმოთქმაში
ვარჯიში.აზროვნების განვითარება,სიტყვის ანალიზი და სინთეზი
|
21.09-22.09
|
1.4
|
5
|
მოთხრობის “კარი”
მოსმენა და ანალიზი, სიტყვა მარცვალი, ასო-ბგერა
|
2
|
მეტყველების
განვითარება,ლექსიკური მარაგის გამდიდრრება,პერსონაჟების მიმართ საკუთარი
შეფასების ჩამოყალიბება
|
23.09-24.09
|
1.5
|
6
|
თ. ჩხეიძის “თხილის
ნაჭუჭი” მოსმენა სიუჟეტური სურათის აღწერა და ლოგიკური თანმიმდევრობით დალაგება
|
2
|
მეტყველების
განვითარება,მარტივი ლოგიკური ოპერაციებსი თანდათანობით გადმოცემა,გრაფიკული
ჩვევების ფორმირება,წერისთვის მზადება
|
24.09-25.09
|
1.2
|
|
7
|
შინაური ცხოველებისა
და მათი ნაშიერების გაცნობა
|
2
|
აზროვნების
განვითარება(ანალიზი/სინთეზი,დაკონკრეტება,აზრის ლოგიკური და თანმიმდევრული
ჩამოყალიბების უნარის განვითარება
|
28.09-29.09
|
1.2
|
|
8
|
მოთხორობის
“მურიკელას ამბავი” მოსმენა ,ბგერის პოზიციის გარკვევა გრაფიკული სავარჯიშო
|
2
|
მეტყველების
განვითარება,მოსმენილის ანალიზი,შეფასება,ენობრივი მასალის ანალიზი,სიტყვაში
ბგერის პოზიციის განსაზღვრა.წერისათვის მზადება
|
29.09-30.09
|
1.1
|
|
9
|
მოთხობის “მისაბაძი
მაგალითი” მოსმენა ანალიზი, ასო-ბგერა,ხმოვანი და თანხმოვანი
|
2
|
მეტყველების
განვითარება,საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება დასაბუთება,ენიბრივ მასალაზე
დაკვირვება
|
01.10-02.10
|
1.4
|
|
10
|
ი.გოგებაშვილის
მოთხრობის ” რატომ აგვიანდება”მოსმენა- ანალიზი.ლექსის “ძილისგუდა” მოსმენა
-ანალიზი
|
2
|
მეტყველების
,აზროვნების განვითარება,საკუტარი აზრის ჩამოყალიბება
|
02.10-05.10
|
1.4
|
|
11
|
ზღაპარი “მელა და
ხოხობი” მრავალსერიიანი სიუჟეტური სურათი
|
2
|
მეტყველების
განვიტარება,აზროვნების განვიტარება,ლექსიკური მარაგის განვითარებამარტივი
ლოგიკური ოპერაციების დაუფლება, (შედარება-შეპირისპირება)
|
05.10-06.10
|
1.4
|
|
12
|
“ი” და “ა” ასოების გაცნობა ,მათი
კითხვა და წერა.
|
3
|
მეტყველების
განვითარება ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობის ჩვევის გამომუშავება.ლექსიკური
მარაგის გამდიდრება გრაფიკული ჩვევების ფოორმირება
|
07.10-08.10-08.10
|
1.3
|
|
13
|
“თ” ასო-ბგერა
|
3
|
“თ” ასო-ბგერის
გაცნობა,მისი კითხვა წერა ლექსიკური მარაგის გამდიდრება გრაფიკული ჩვევების
ფორმირება
|
09.10-12.10-13.10
|
1.3-1.7
|
|
14
|
“ს” ასო-ბგერა
|
3
|
“ს” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და
წერა,გაბმული თხრობის ჩვევის ჩამოყალიბება,სწორი კითხვის ჩვევის
გამომუშავება,გრაფიკული ჩვევების ფორმირება
|
13.10-15.10-15.10
|
1.3-1.10
|
|
15
|
“ხ” ასო-ბგერა
|
3
|
“ხ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და
წერა.ლექსიკური მარაგის გამდიდრება,სწორი კითხვისა და წერის ჩვევის დაუფლება
|
16.10-19.10-20.10
|
1.3
|
|
16
|
“ო” ასო-ბგერა
|
3
|
“ო” ასო-ბგერის გაცნობა და მისი
კითხვა-წერა.მართლმეტყველებაში ვარჯიში,სწორი კითხვის ჩვევის
დაუფლება,აზროვნების განვიტარება
|
21.10-22.10-22.10
|
1.5
|
|
17
|
“ე” ასო-ბგერა
|
3
|
“ე” ასო-ბგერის გაცნობა,კითხვა და წერა.გაბმული
თხრობის უნარის განვითარება,სწორი კითხვისა და წერის ჩვევის გამომუშავება
|
23.10-26.10-27.10
|
1.5-1.9
|
|
18
|
“”უ” ასო-ბგერა
|
3
|
“უ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი კითხვა და
წერა.მეტყველების და აზროვნების განვითარება,გრაფიკული ჩვევების ფორმირება
|
28.10-29.10-30.10
|
1.6
|
|
19
|
“ძ” ასო-ბგერა
|
3
|
“ძ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და
წერა.მარტივი ლოგიკური ოპერაციებსი ანალიზი სინთეზი,ცნების
განზოგადება.შედარება-შეპირისპირება
|
02.11-02.11-03.11
|
1.6-1.9
|
|
20
|
“მ” ასო-ბგერა
|
3
|
“მ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი კითხვა და
წერა,საკუთარი აზრის დასაბუთება,სწორი კითხვის ჩვევების დაუფლება
|
04.11-04.11-05.11
|
1.6-1.7
|
|
21
|
“შ” ასო-ბგერა
|
3
|
“შ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი კითხვა და
წერა.მეტყველების განვითარება,სწორი კითხვის ჩვევის დაუფლება,საკუთარი აზრის
დასაბუთება
|
06.11-09.11-09.11
|
1.6
|
|
22
|
“კ”ასო-ბგერა
|
3
|
“კ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი კითხვა და
წერამეტყველების და აზროვნების განვითარება,სწორი კითხვისა და წერის ჩვევის
დაუფლება საკუთარი აზრის დასაბუთება
|
10.11-11.11-11.11
|
1.6-1.7
|
|
23
|
“ვ” ასო-ბგერა
|
3
|
“ვ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და
წერა,საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება დასაბუთება,სწპრო კითხვისა და წერის ჩვევის
ფორმირება
|
12.11-13.11-16.11
|
1.3-1.5
|
|
24
|
“გ” ასო-ბგერა
|
3
|
“გ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი წერა და
კითხვა,მეტყველებისა და აზროვენბის განვითარება,საკუთარი აზრის
დასაბუთება,გრაფიკული ჩვევის დაუფლება
|
16.11-17.11-18.11
|
1.5-1.6
|
|
25
|
“ფ” ასო-ბგერა
|
3
|
“ფ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და
წერა.სწორი კითხვის ჩვევის დაუფლება,საკუთარი აზრის დასაბუთება,გრაფიკული ჩვევის
დაუფლება
|
19.11-20.11-24.11
|
1.6-1.10
|
|
26
|
“ნ”ასო-ბგერა
|
3
|
“ნ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და
წერა.სწორი კითხვის ჩვევის დაუფლება,საკუთარი აზრის დასაბუთება
|
25.11-26.11-27.11
|
1.5
|
|
27
|
“ზ” ასო-ბგერა
|
3
|
“ზ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და
წერა.შეკითხვაზე ზუსტი და სწორი პასუხის გაცემისა და ზეპირი თხზულების შედგენის
ჩვევის გამომუშავება
|
30.11-01.12-02.12
|
1.8-1.9
|
|
28
|
“რ” ასო-ბგერა
|
3
|
“რ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და
წერა,ზეპირი ტხზულების შედგენის ელემენტარული ჩვევების გამომუშავება
|
02.12-03.12-04.12
|
1.6
|
|
29
|
“ჩ” ასო-ბგერა
|
3
|
“ჩ” ასო-ბგერის გაცვნობა მისი კითხვა და
წერა,.სწორი ხმამარალი კითხვის ჩვევის დაუფლება,გრაფიკული ჩვევების
დაუფლება.ლოგიკური აზროვნების განვითარება
|
08.12-08.12-09.12
|
1.5-1.11
|
|
30
|
“დ” ასო-ბგერა
|
3
|
“დ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და
წერა.ლექსიკური მარაგის გამდიდრება,გაბმული თხრობის ჩვევის დაუფლება,აზროვნების
განვითარება.
|
10.12-11.12-11.12
|
1.7
|
|
31
|
“ღ” ასო-ბგერა
|
3
|
“ღ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და
წერა.კითხვებზე მართებული პასუხის გაცემის ჩვევის
გამომუშავება,მეტყველების,აზროვნების განვითარება
|
15.12-15.12-16.12
|
1.7
|
|
32
|
“ლ” ასო-ბგერა
ლექსი “მამალი”
|
3
|
“ლ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი კითხვა და
წერა.ლექსიკური მარაგის გამდიდრება,აზროვნების განვითარება
|
17.12-17.12-18.12
|
1.10-1.11
|
|
33
|
“ბ” ასო-ბგერა
|
3
|
“ბ” ასო-ბგერის გაცნობა ,მისი კითხვა და
წერა.მეტყველებისა და აზროვნების განვითარება,გაბმული მეტყველების ჩვევის
ფორმირება,საკუთარი აზრის დასაბუთება
|
22.12-22.12-23.12
|
1.3
|
|
34
|
“პ” ასო-ბგერა
ლექსი “პეპელა”
|
3
|
“პ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და
წერა.მეტყველებისა და აზროვნების განვითარება,სწორი კითხვის ჩვევის დაუფლება
|
24.12-24.12-29.12
|
1.3-1.6
|
|
35
|
“ც” ასო-ბგერა
|
3
|
“ც” ასო-ბგერის გაცნობა, მისი კითხვა და
წერასაკუთარი აზრის დასაბუთება,სწორი კითხვის ჩვევის დაუფლება
|
15.01-18.01-20.01
|
1.6
|
|
36
|
“ტ” ასო-ბგერა
|
3
|
“ტ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი კითხვა და
წერა,მეტყველებისა და აზროვნების განვითარება
|
21.01-22.01-25.01
|
1.10
|
|
37
|
“წ” ასო-ბგერა ტექსტი”წიწილა”
|
3
|
“წ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კიხთვა და
წერა,მეტყველების და აზროვნების განვითარება,სწორი კიხთვის ჩვევის ფორმირება,
|
26.01-27.01-27.01
|
1.3
|
|
38
|
“ქ” ასო-ბგერა
ტექსტი “ქოლგა”
|
3
|
“ქ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი კითხვა და
წერა,საკუთარი აზრის დასაბუთება,სწორი კითხვის ჩვევის ფორმირება
|
28.01-28.01-29.01
|
1.7
|
|
39
|
“ყ” ასო-ბგერა
ტექსტი “ყაყაჩო”
|
3
|
“ყ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და
წერა.მეტყველებისა და აზროვენბის უნარის განვითარება ,გრაფიკული ჩვევების
დაუფლება,საკუთარი აზრის დასაბუთება
|
01.02-01.02-02.02
|
1.4
|
|
40
|
“ჯ” ასო-ბგერა
ტექსტი “თოჯინა”
|
3
|
“ჯ” ასო-ბგერის გაცნობა ,მისი კითხვა და
წერა.გრაფიკული ჩვევების ფორმირება,აზროვნების განვითარება
|
03.02-04.02-05.02
|
||
41
|
“ჭ” ასო-ბგერა
ლექსი” ქურდბაცაცა
ბაჭია”
|
3
|
“ჭ” ასო-ბგერის გაცნობა.მისი კიტხვა და
წერა,მეტყველების განვითარება,აზროვნების განვითარება,სწორი კითხვის ჩვევის
დაუფლება,
|
08.02-08.02-09.02
|
1.3
|
|
42
|
“ჟ” ასო-ბგერა
|
3
|
“ჟ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი კითხვა და
წერა.მეტყველების და აზროვნების განვითარება.სწორი კითხვის ჩვევის დაუფლება
|
10.02-11.02-11.02
|
1.3
|
|
43
|
“ჰ” ასო-ბგერა
|
3
|
“ჰ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი კითხვა და
წერა.მეტყველების და აზროვნების განვითარება,სწორი კითხვის ჩვევის დაუფლება
|
12.02-15.02-15.02
|
1.3
|
|
44
|
შეჯამება
|
2
|
შესწავლილი მასალის
გამეორება,სწორი კითხვის ჩვევის განმტკიცება
|
16.02-17.02
|
1.3
|
|
45
|
ანბანის გაცილება
|
1
|
მოსწავლეთა
გახალისება,ესთეტიკური გემოვნების განვითარება
|
18.02
|
||
46
|
ლექსი “აი ია”
სიტყვა მარცვალი
|
2
|
სწორი და შეგნებული
კითხვის ჩვევის გამომუშავება.ლექსიკური მარაგის გამდიდრება,გაბმული მეტყველების
გამომუშავება,საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება და დასაბუთება
|
19.02-22.02
|
1.4
|
|
47
|
ი.გოგებაშვილის
“მუქთამჭამელა”;
წინადადება
|
2
|
სწორი და შეგნებული
კითხვის ჩვევის დაუფლება.მეტყველების განვითარება,კრიტიკული აზროვნების
განვითირება.საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება და დასაბუთება
|
22.02-23.02
|
1.3-1.4
|
|
48
|
ი.გოგებაშვილის
“მენავეები”
წინადადება
სიტყვა(ომონიმებზე დაკვირვება-პრაქტიკულად)
|
2
|
ხმამაღალი და სწორი
კითხვის ჩვევის დაუფლება.კრიტიკული აზროვნების განვითარება,გაბმულ მეტყველებაზე
მუშაობა,სწორი წერის ჩვევის დაუფლება
|
24.02-25.02
|
1.3
|
|
49
|
ი.გოგებაშვილის
“ცრუ”
სიტყვა,წინადადება,
I პირში თხრობა(პრაქტიკულა)
|
2
|
ხმამაღალი და სწორი
კითხვის დაუფლება,ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობის უნარის გამომუშავება,სწორი
წერის ჩვევის დაუფლება
|
26.0229.02
|
1.4
|
|
50
|
ი.გოგებაშვილის
“გამოცანა ჭკვიანი ბავშვებისთვის”
|
2
|
ლოგიკური აზროვნების
განვითარება,საკუთარი აზრის დასაბუთების უნარის განვითირება.სწორი ჩვევის უნარის
გამომუშავება
|
01.03-02.03
|
1.4
|
|
51
|
ი.გოგებაშვილის
“ნაპოვნი სავარცხელი”
დეფორმირებული
წინადადების აღდგენა
|
2
|
მეტყველების და
აზროვნების განვითარება.ხმამარალ და სწორ კითხვაში ვარჯიში
|
04.03-07.03
|
1.3
|
|
52
|
ი.გოგებაშვილის
“მეზობლები”
განმაზოგადებელი
სიტყვა (პრაქტიკულად)
|
2
|
მოსწავლეებში მიმტევებლობისა
და კაცთმოყვარეობის გრძნობის გაღვივება,მეტყველებისა და აზროვენბის განვითარება
|
09.03-10.03
|
1.4
|
|
53
|
ი.გოგებაშვილის
“ბერიკაცი და ნამყენი”
სიტყვა,წინადადება
|
2
|
მოსწავლეებში
კაცთმოყვარების,ჰუმანიზმის გრძნობის გაღვივება.სწორი და შეგნებული კითხვის
ჩვევების გამომუშავება
|
11.03-14.03
|
1.3
|
|
54
|
ნ.შამანიძის
“ლოდინი”
სიტყვა,ბგერა
|
2
|
პოეტური ტექსტის
აღქმა მოსწავლეთა მიერ.მართლწარმოთქმაზე ვარჯიში,სწორი და შეგნებული
კითხვის ჩვევის დაუფლება
|
15.03-16.03
|
1.3
|
|
55
|
ი.გოგებაშვილი
“უსუნო ყვავილი” I პირში თხრობა
|
2
|
საკუთარი აზრის
დასაბუთების უანრის განვითარება,სწორი კითხვისა და წერის ჩვევის განვითარება
|
17.03-18.03
|
1.4-1.3
|
|
56
|
ი.გოგებაშვილი
“დაკარგული ბავშვი”
I პირში
თხრობა.სიტყვათშეთანხმებანი(პრაქტიკულად)
|
2
|
მეტყველებისა და
აზროვნების განვითარება.სწორი კითხვისა და წერის ჩვევის გამომუშავება.
|
21.03-22.03
|
1.3
|
|
57
|
გ.წერეთლის “დედა”
სიტყვა.მარცვალი
|
2
|
პოეტური ტექსტის
აღქმა.სწორსა და შეგნებულ კიტხვაში ვარჯიში.მართლწარმოთაქმაში ვარჯიში
|
23.03-24.03
|
1.3
|
|
58
|
ი.გოგებაშვილის
“ცხვირს მაღლა ვინ იწევს”
|
2
|
ხმამაღალი და სწორი
კითხვის ჩვევის დაუფლება,კრიტიკული აზროვნების განვიტარება აზრის ლოგიკური
თანმიმდევრობით გადმოცემის უნარის განვითარება
|
25.03-28.03
|
1.4
|
|
59
|
ი.გოგებაშვილის
“თაგვები და კატა”
|
2
|
სწორი და შეგნებული
კითხვის ჩვევის დაუფლება,.წაკითხული ს კრიტიკული შეფასება.
|
29.03-30.03
|
1.4
|
|
60
|
ი.გოგებაშვილის
“კეთილი სანდალა”
|
2
|
მოსწავლეებში
სიკეთისა და ჰუმანიზმის გრძნობების გაღვივება.ლოგიკური აზროვნების განვითარება
გაბმულ კითხვაზე ვარჯიში
|
-31.0301.04
|
1.4
|
|
61
|
კ.გოგიაშვილის
“მეგობრები”
ასო,ბგერა-ხმოვანი,თანხმოვანი;მარცვალი
სიტყვა
|
2
|
ლიტ.მასალის ანალიზი
და შეფასება.აზროვნებისა და მეტყველების განვითარება
|
04.04-05.04
|
1.4
|
|
62
|
ი.გოგიაშვილის
“დათუნა და ბაჭია”
სიტყვა
|
2
|
აზროვნებისა და
მეტყველების განვითარება,გაბმული თხრობის უნარის განვითარება,საკუთარი აზრის
დასაბუთების უნარის განვითარება
|
06.04-07.04
|
1.4
|
|
63
|
შ.მგელაძის
“გაზაფხული”
მხატვრულ სახეებზე
დაკვირვება(ტერმინის მიწოდების გარეშე)
|
2
|
პოეტური ტექსტის
აღქმის უნარის განვითარება.გაბმული მეტყველების ჩამოყალიბება
|
08.04-11.04
|
1.3
|
|
64
|
ს.კლდიაშვილის “ლომი
და ხარები”
მარცვალი და სიტყვა
|
2
|
აზროვნებისა და
მეტყველების განვითარება,სწორი კითხვისა და წერის ჩვევის განვითარება.საკუთარი
აზრის დასაბუთების უნარის განვითარება
|
12.04-13.04
|
1.4-1.3
|
|
65
|
ი.გოგებაშვილის
“ჯიუტი თხები”
წინადადება.სიტყვა
მარცვალი
|
2
|
აზროვნებისა და
მეტყველების განვიტარება,საკუტარი აზრის დასაბუთების უნარის განვითარება
|
14.04-15.04
|
1.4
|
|
66
|
ი.გოგებაშვილის
“გვრიტი და მტრედი”
|
2
|
გაბმული მეტყველების
უნარის განვითარება,კრიტიკული და ლოგიკური აზროვნების უნარის განვითარება
|
18.04-19.04
|
1.3
|
|
67
|
ი.გოგებაშვილის
“ჭიანწველა და ფუტკარი”
მარცვალი,სიტყვა,კითხვითი
წინადადება
|
2
|
კრიტიკული და
ლოგიკური აზროვნების განვითარება,გაბმული მეტყველების ჩვევის დაუფლება
|
20.0422.04
|
1.3-1.4
|
|
68
|
ნ.დუმბაძის
“იავნანა”
|
2
|
აზროვნებისა და
მეტყველების განვითარება,პოეტური ტექსტის აღქმის უნარის გამომუშავება.
მართლმეტყველების უნარის განვითარება
|
25.04
27.04
|
1.3-1.4
|
|
69
|
ი.ჭილაშვილის
“ბულბული და ყიყინა”
მარცვალი,სიტყვა
|
2
|
მეტყველების
განვითარება.აზროვნების და საკუთარი აზრის დასაბუთების უნარის განვითარება
|
04.05-05.05
|
1.4
|
|
70
|
მოთხრობა
“ზრდილობიანი”
I პირში თხრობა
|
2
|
მოსწავლეებში ეთიკის
ნორმების დაცვის უნარის განვითარება.აზროვნებისა და მეტყველების განვითარება
|
06.05-10.05
|
1.3
|
|
71
|
ვლ. ასლამაზიშვილის
“ყველაზე ყოჩაღი. სიტყვა,წინადადება,წერტილი
|
2
|
სწორი და შეგნებული
კითხვის ჩვევის ფორმირება.აზროპვნებისა და მეტყველების განვითარება,წერტილის
ხმარების წესის გათავისება
|
11.05-16.05
|
1.3
|
|
72
|
ზღაპარი “ლომი და
კურდღელი”
|
2
|
სწორი შეგნებული და
სწრაფი კითხვის ჩვევის ფორმირება.ლოგიკური თანმიმდევრობითი თხრობის უნარის
გამომუშავება,აზროვნებისა და მეტყველების განვითარება
|
16.05-17.05
|
1.3-1.4
|
|
73
|
ნ.დუმბაძის “ბებრი
მწევრისა და ტრაბახა კურდღლის გასაუბრება”
|
2
|
მეტყველებისა და
აზროვნების განვითარება,სწორი შეგნებული კითხვის ჩვევის დაუფლება
|
18.05-20.05
|
1.3
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий