საგანი-ბუნება
N
|
კომპონენტები
|
|
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
ბუნება
|
2
|
კლასი
|
Iგ
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა
წლის განმავლობაში
|
65
საათი
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
ძირითადი
|
5
|
მასწავლებელი
|
ნანი არაბაშვილი
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
ü გამოუმუშავდეს
კრიტიკული აზროვნების და კომუნიკაციის უნარი
ü შეგრძნების
ორგანოების მნიშვნელობის გაცნობიერება გარემოს აღქმაში
ü ორგანიზმების
გარეგანი ნიშნების მიხედვით აღწერის უნარის განვითარება
ü ბუნებრივი
მოვლენების ამოცნობა/დახასიათება
ü პირადი
ჰიგიენისა და უსაფრთხო ქცევის ელემენტარული წესების დაცვის უნარის განვითარება
ü ცხოვრების
ჯანსაღი წესის არსის წვდომა
ü საკუთარი
ცოცხალი და არაცოცხალი გარემოსადმი მზრუნველი დამოკიდებულების ჩამოყალიბება
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
განმავითარებელი
შეფასება-ზეპირი/წერილობითი კომენტარი
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საშიანაო
დავალება,საკლასო აქტივობებში ჩართულობა.პირადი ჰიგიენის დაცვის უნარი.
|
9
|
რესურსები
|
მოსწავლის
სახელმძღვანელო, ფერადი ფანქრები,სახატავი რვეული, წებო, ფერადი ქაღალდი,
ბუნებრივი მასალები, ბუკი
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
„ წელიწადის დროთა რინგი“
|
კალენდარული გეგმა
საგანი: ბუნება
კლასი: I გ
სწავლების
ხანგრძლივობა: ორი სემესტრი
პედაგოგი: ნანი არაბაშვილი
№
|
თემატიკა
|
საათების2
რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი
შედეგი
|
1
|
მე და
ჩემი კლასელები.
სხეულის
ნაწილები
|
2
|
ერთმანეთის
გაცნობა.საკომუნიკაციო უნარების განვითარება
|
15.09-17.09
|
ბ.1.2-1.3
|
2
|
ჩემი
სკოლა(სკოლაში მოგზაურობამოგზაურობა სკოლის გარეთ,სკოლაში ქცევის წესები)
|
3
|
სკოლაში
ქცევის წესების შემუშავება და მათი დაცვის აუცილებლობის გაცნობიერება
|
22.09-24.09-
29.09
|
ბ.1.3-1.4
|
3
|
ჩემი
ოჯახი
|
5
|
მოსწავლეებმა
გააცნობიერონ ოჯახური ურთიერთობების შესახებ.
გაიაზრონ
საკუთარი პასუხისმგებლობა გარემოს სისუფთავის დაცვაში,განუვითარდეთ დაკვირვების
უნარი,შეძლონ საოჯახო ავეჯის დასახელება,გააცნობიერონ საოჯახო სახიფათო
ნივთებთან ურთიერთობის ფორმები
|
01.10-06.10-08.10-13.10-15.10
|
ბ.1.7-1.8
|
4
|
შემოდგომა
|
3
|
გააცნობიერონ
შემოდგომასთან დაკავშირებული ბუნებრივი ცვლილებები,
შეძლონ
თავინთი შთაბეჭდილებების გადმოცემა ნამუშევრებში
|
20.10-22.10-27.10
|
ბ.1.2-1.6
|
5
|
საკვები-ხილი,ბოსტნეული
|
6
|
შეძლონ
სხვადასხვა ხილის და ბოსტნეულის ამოცნობა,მათი დასახელება და გააცნობიერონ მათი,
როგორც ჯანსაღი პროდუქტის მნიშვნელობა.განასხვავონ მცენარეული და ცხოველური
საკვები.გააცნობიერონ წყლის მნიშვნელობა სიცოცხლისთვის.დაიმახსოვრონ
უსაფრთხოების
წესები
|
29.10-03.11-05.11-10.11-12.11-17.11
|
ბ.1.1-1.2-1.5
|
6
|
უსაფრთხოების
სადარაჯოზე
|
4
|
გააცნობიერონ
ქუჩაში მოძრაობის წესების დაცვის აუცილებლობა და შეძლონ ამ წესების გამოყენება,საგზაო
ნიშნების დამახსოვრება,
|
19.11-24.11-26.11-01.12
|
ბ.1.6-1.7
|
7
|
სავაჭრო
ობიექტები
|
2
|
საზოგადოებაში
ქცევის წესების გაცნობიერება
|
03.12-08.12
|
ბ.1.6-1.7
|
8
|
სამოსი
|
2
|
იმსჯელონ
გაჭირვებაში მყოფი ადამიანის დახმარებაზე,გააცნობიერონ ამინდის შესაბამისი
ტანსაცმლის მნიშვნელობა
|
10.12-15.12
|
ბ.1.7-1.8
|
9
|
ზამთარი
|
2
|
ზამთრის
ზამთარში მომხდარი ცვლილებების აღწერა,შემეცნებითი უნარების განვითარება
|
17.12-22.12
|
ბ.1.2-1.6-1.7
|
10
|
ფერი და
ფორმა
|
2
|
შეძლონ
ფორმის ცნების გააზრება,განუვითარდეთ კლასიფიკაციის უნარი
|
24.12-
29.12
|
ბ.1.6
|
11
|
დღე და
ღამე
|
2
|
შეძლონ
დღის მონაკვეთების ჩამოთვლა
|
15.01-21.01
|
ბ.1.5
|
12
|
შეგრძნებები
|
2
|
გააცნობიერონ,შეგრძნებების
ორგანოები,შეძლონ საგნების დაკავშირება შეგრძნების ორგანოებთან,გააცნობიერონ
პირადი ჰიგიენის დაცვის აუცილებლობა.
|
26.01-28.01
|
ბ.1.1
|
13
|
ჯანმრთელობის
სადარაჯოზე
|
4
|
გააცნობიერონ
ექიმის პროფესიის მნიშვნელობა და დანიშნულება,გამოუმუშავდეთ წამლების მოხმარების
სწორი,ფრთხილი დამოკიდებულება,
გააცნობიერონ
ფიზიკური ვარჯიშის მნიშვნელობა ჩვენი ჯანმრთელობისთვის.
|
02.02
04.02-09.02-11.02
|
ბ.1.7
|
14
|
როგორ
ვერთობით?
|
4
|
განუვიტარდეთ
შემოქმედებითი,ლოგიკური აზროვნება.
|
16.02-18.02-23.02-25.02
|
ბ.1.4-1.6-1.8
|
15
|
გაზაფხული
|
2
|
შეძლონ
გაზაფხულისთვის დამახასიათებელი ცვლილებების აღწერა,ბუნებაში მიმდინარე
ცვლილებების დაკავშირება საკუთარი შეგრძნებების ორგანოებთან.
|
01.03-10.03
|
ბ.1.1-1.2-1.6
|
16
|
მზე,მთვარე,ვარსკვლავები
|
2
|
მზის,მთვარის
და ვარსკვლავების,როგორც ციური სხეულების გაცნობიერება,ანალიტიკური აზროვნების
განვითარება,
|
15.03-17.03
|
ბ.1.5-1.6
|
17
|
ცხოველთა
სამყარო
|
6
|
შეძლონ
შინაური და გარეული ცხოველების/ფრინველების ამოცნობა/ დასახელება,ხმიანობის
მიხედვით მათი გარჩევა.
|
22.03-24.03-29.03-31.03-05.04-07.04
|
ბ.1.2-1.5-1.7-1.8
|
18
|
მცენარეები
|
4
|
შეძლონ
მცენარეების ნაწილების ამოცნობა/დასახელება.გააცნობიერონ მცენარეების
ზრდა/განვითარებისთვის აუცილებელი პირობები.მცენარეების/ტყის მნიშვნელობა
სიცოცხლისთვის.
|
12.04-14.04-19.04-21.04
|
ბ.1.2-1.5-1.7-1.8
|
19
|
ზაფხულიც
მობრძანდა
|
4
|
გააცნობიერონ
ზაფხული,როგორც წელიწადის დრო,შეძლონ მისთვის დამახასიათებელი ბუნებრივი
ცხვლილებების აღწერა.გააცნობიერონ ბუნებაში ქცევის წესები.
|
26.04-05.05-10.05-17.05
|
ბ.1.1-1.2-1.6-1.8
|
20
|
რა
ვისწავლეთ?
|
1
|
წლის
განმავლობაში მიღებული ინფორმაციის შეჯამება
|
19.05
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий