суббота, 1 октября 2016 г.

საგნის სახელწოდება ბუნება

საგანი-ბუნება
N
კომპონენტები
1
სასწავლო სგნის სახელწოდება
ბუნება
2
კლასი
Iგ
3
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
65 საათი
4
სასწავლო საგნის სტატუსი
ძირითადი
5
მასწავლებელი
ნანი არაბაშვილი
6
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები

ü  გამოუმუშავდეს კრიტიკული აზროვნების და კომუნიკაციის უნარი
ü  შეგრძნების ორგანოების მნიშვნელობის გაცნობიერება გარემოს აღქმაში
ü  ორგანიზმების გარეგანი ნიშნების მიხედვით აღწერის უნარის განვითარება
ü  ბუნებრივი მოვლენების ამოცნობა/დახასიათება
ü  პირადი ჰიგიენისა და უსაფრთხო ქცევის ელემენტარული წესების დაცვის უნარის განვითარება
ü  ცხოვრების ჯანსაღი წესის არსის წვდომა
ü  საკუთარი ცოცხალი და არაცოცხალი გარემოსადმი მზრუნველი დამოკიდებულების ჩამოყალიბება
7
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
განმავითარებელი შეფასება-ზეპირი/წერილობითი კომენტარი
8
შეფასების კონპონენტები
საშიანაო დავალება,საკლასო აქტივობებში ჩართულობა.პირადი ჰიგიენის დაცვის უნარი.
9
რესურსები
მოსწავლის სახელმძღვანელო, ფერადი ფანქრები,სახატავი რვეული, წებო, ფერადი ქაღალდი, ბუნებრივი მასალები, ბუკი
10
კლასგარეშე ღონისძიებები
 „ წელიწადის დროთა რინგი“



ალენდარული გეგმა
საგანი: ბუნება
კლასი: I
სწავლების ხანგრძლივობა:   ორი სემესტრი
პედაგოგი: ნანი არაბაშვილი

თემატიკა
საათების2 რაოდენობა


მიზნები და ამოცანები
რიცხვი

ესგ
მისაღწევი
შედეგი
1
მე და ჩემი კლასელები.
სხეულის ნაწილები
2
ერთმანეთის გაცნობა.საკომუნიკაციო უნარების განვითარება
15.09-17.09
ბ.1.2-1.3
2
ჩემი სკოლა(სკოლაში მოგზაურობამოგზაურობა სკოლის გარეთ,სკოლაში ქცევის წესები)
3
სკოლაში ქცევის წესების შემუშავება და მათი დაცვის აუცილებლობის გაცნობიერება
22.09-24.09-
29.09
ბ.1.3-1.4
3
ჩემი ოჯახი
5
მოსწავლეებმა გააცნობიერონ ოჯახური ურთიერთობების შესახებ.
გაიაზრონ საკუთარი პასუხისმგებლობა გარემოს სისუფთავის დაცვაში,განუვითარდეთ დაკვირვების უნარი,შეძლონ საოჯახო ავეჯის დასახელება,გააცნობიერონ საოჯახო სახიფათო ნივთებთან ურთიერთობის ფორმები
01.10-06.10-08.10-13.10-15.10
ბ.1.7-1.8
4
შემოდგომა
3
გააცნობიერონ შემოდგომასთან დაკავშირებული ბუნებრივი ცვლილებები,
შეძლონ თავინთი შთაბეჭდილებების გადმოცემა ნამუშევრებში
20.10-22.10-27.10
ბ.1.2-1.6
5
საკვები-ხილი,ბოსტნეული
6
შეძლონ სხვადასხვა ხილის და ბოსტნეულის ამოცნობა,მათი დასახელება და გააცნობიერონ მათი, როგორც ჯანსაღი პროდუქტის მნიშვნელობა.განასხვავონ მცენარეული და ცხოველური საკვები.გააცნობიერონ წყლის მნიშვნელობა სიცოცხლისთვის.დაიმახსოვრონ უსაფრთხოების წესები                                                       
29.10-03.11-05.11-10.11-12.11-17.11
ბ.1.1-1.2-1.5
6
უსაფრთხოების სადარაჯოზე
4
გააცნობიერონ ქუჩაში მოძრაობის წესების დაცვის აუცილებლობა და შეძლონ ამ წესების გამოყენება,საგზაო ნიშნების დამახსოვრება,
19.11-24.11-26.11-01.12
ბ.1.6-1.7
7
სავაჭრო ობიექტები
2
საზოგადოებაში ქცევის წესების გაცნობიერება
03.12-08.12
ბ.1.6-1.7
8
სამოსი
2
იმსჯელონ გაჭირვებაში მყოფი ადამიანის დახმარებაზე,გააცნობიერონ ამინდის შესაბამისი ტანსაცმლის მნიშვნელობა
10.12-15.12
ბ.1.7-1.8
9
ზამთარი
2
ზამთრის ზამთარში მომხდარი ცვლილებების აღწერა,შემეცნებითი უნარების განვითარება
17.12-22.12
ბ.1.2-1.6-1.7
10
ფერი და ფორმა
2
შეძლონ ფორმის ცნების გააზრება,განუვითარდეთ კლასიფიკაციის უნარი
24.12-
29.12
ბ.1.6
11
დღე და ღამე
2
შეძლონ დღის მონაკვეთების ჩამოთვლა
15.01-21.01
ბ.1.5
12
შეგრძნებები
2
გააცნობიერონ,შეგრძნებების ორგანოები,შეძლონ საგნების დაკავშირება შეგრძნების ორგანოებთან,გააცნობიერონ პირადი ჰიგიენის დაცვის აუცილებლობა.
26.01-28.01
ბ.1.1
13
ჯანმრთელობის სადარაჯოზე
4
გააცნობიერონ ექიმის პროფესიის მნიშვნელობა და დანიშნულება,გამოუმუშავდეთ წამლების მოხმარების სწორი,ფრთხილი დამოკიდებულება,
გააცნობიერონ ფიზიკური ვარჯიშის მნიშვნელობა ჩვენი ჯანმრთელობისთვის.
02.02
04.02-09.02-11.02
ბ.1.7
14
როგორ ვერთობით?
4
განუვიტარდეთ შემოქმედებითი,ლოგიკური აზროვნება.
16.02-18.02-23.02-25.02
ბ.1.4-1.6-1.8
15
გაზაფხული
2
შეძლონ გაზაფხულისთვის დამახასიათებელი ცვლილებების აღწერა,ბუნებაში მიმდინარე ცვლილებების დაკავშირება საკუთარი შეგრძნებების ორგანოებთან.
01.03-10.03
ბ.1.1-1.2-1.6
16
მზე,მთვარე,ვარსკვლავები
2
მზის,მთვარის და ვარსკვლავების,როგორც ციური სხეულების გაცნობიერება,ანალიტიკური აზროვნების განვითარება,
15.03-17.03
ბ.1.5-1.6
17
ცხოველთა სამყარო
6
შეძლონ შინაური და გარეული ცხოველების/ფრინველების ამოცნობა/ დასახელება,ხმიანობის მიხედვით მათი გარჩევა.
22.03-24.03-29.03-31.03-05.04-07.04
ბ.1.2-1.5-1.7-1.8
18
მცენარეები
4
შეძლონ მცენარეების ნაწილების ამოცნობა/დასახელება.გააცნობიერონ მცენარეების ზრდა/განვითარებისთვის აუცილებელი პირობები.მცენარეების/ტყის მნიშვნელობა სიცოცხლისთვის.
12.04-14.04-19.04-21.04
ბ.1.2-1.5-1.7-1.8
19
ზაფხულიც მობრძანდა
4
გააცნობიერონ ზაფხული,როგორც წელიწადის დრო,შეძლონ მისთვის დამახასიათებელი ბუნებრივი ცხვლილებების აღწერა.გააცნობიერონ ბუნებაში ქცევის წესები.
26.04-05.05-10.05-17.05
ბ.1.1-1.2-1.6-1.8
20
რა ვისწავლეთ?
1
წლის განმავლობაში მიღებული ინფორმაციის შეჯამება
19.05

Комментариев нет:

Отправить комментарий