суббота, 1 октября 2016 г.

საგანი სპორტი


N
კომპონენტები

1
სასწავლო სგნის სახელწოდება
სპორტი
2
კლასი
I
3
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში

63 საათი
4
სასწავლო საგნის სტატუსი
ძირითადი
5
მასწავლებელი
ნანი არაბაშვილი
6
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
·         ჯანმრთელობის და ფიზიკური მდგომარეობის განმტკიცება
·         კოორდინაციის უნარის განვითარება
·         უსაფრთხოების წესების დაცვა
·         ჰიგიენის უზრუნველყოფის უნარის გამომუშავება
·         კომუნიკაციის უნარის განვითარება
7
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
სიტყვიერი განმავითარებელი კომენტარები
8
შეფასების კონპონენტები
აკადემიური მოსწრების აღრიცხვა გაკვეთილზე.მოსწავლის ფსიქიკურ- ფიზიკური შესაძლებლობების გათვალისწინება
9
რესურსები
ბურთები, ლახტები, რგოლები, კალათები.
10
კლასგარეშე ღონისძიებები
მხიარული თამაშები







კალენდარული გეგმა
საგანი: სპორტი
კლასი: I 
სწავლების ხანგრძლივობა:   ორი სემესტრი
პედაგოგი: 

თემატიკა
საათების რაოდენობა

მიზნები და ამოცანები
რიცხვი
ესგ
მისაღწევი შედეგი
1
პირადი ჰიგიენა და დღის რეჟიმი
1
გააცნობიერონ პირადი ჰიგიენის დაცვის წესების აუცილებლობა,გამოუმუშავდეთ დღის რაციონალურად დაგეგმვის ჩვევა და დისციპლინა
16.09
I.1.1.
2
ვარჯიში “გავიზარდოთ უფრო მეტად”
1
განუვითარდეთ სწრაფი რეაქციის და შერეული მოძრაობის შესრულების უნარები
18.09
I.2.1-I.3.1
3
მოძრავი თამაში “გუშაგები და მზვერავები”
2
ერთმანეთის უკეთ გაცნობა და ჯგუფური მუშაობის უანრის გამომუშავება
23.09-25.09
I.3.1-I.3.2
4
სწორი ტანადობა და ტანვარჯიშული ვარჯიშები
1
სწორი დგომის  მნიშვნელობის გაცნობიერება ადამიანის ტანადობის განვითარებაში
30.09
I.2.1
5
მოძრავი ვარჯიშები “ნაჭრის თოჯინები”
1
ისწავლონ ჯგუფური თამაში,სწრაფი აზროვნება,განუვითარდეთ კოორდინაციის,მოხერხებულობისა და ყურადღების უნარი
02.10
I.3.1-I.3.2
6
გაკაჟება
1
ცნება “გაკაჟების”მნიშვნელობის გაცნობიერება,გააცნობიერონ გაკაჟების ელემენტარული წესების ცოდნის აუცილებლობა ჯანმრთელობისთვის
07.10
I.2.1
7
მოძრავი თამაში “მოჩხუბარი მამლები”
2
უკეთ გაიცნონ ერთმანეთი,ისწავლონ ჯგუფში როლების გადანაწილება,პასუხისმგებლობის აღება.განუვითარდეთ მოხერხებულობის უნარი
09.10-16.10
I.3.1-I.3.2
8
ჯანსაღი კვება და კვების რეჟიმი
1
გააცნობიერონ რა არის ჯანსაღი კვება,სწორი კვების რეჟჲმი.
21.10
I.1.1.
9
მოძრავი თამაში ბურთით “წრიული ლაფტა”
1
უკეთ გაიცნონ ერთმანეთი,ისწავლონ ჯგუფში როლების გადანაწილება,პასუხისმგებლობის აღება.განუვითარდეთ მოხერხებულობის,სიზუსტის და სისწრაფის  უნარი
23.10
I.3.1-I.3.2
10
კალათბურთი
1
მოსწავლეებმა შეძლონ ბურთის სხვადასხვა მდგომარეობაში დაჭერა.შეასრულონ კალათბურთისთვის აუცილებელი მოძრაობები
28.10
I.3.1-I.3.2
11
თვითკონტროლი
1
მოსწავლეებმა ისწავლონ ფიზიკური აქტივობების შემდეგ საკუთარი მდგომარეობის კონტროლი
30.10
I.3.1-I.3.2
12
მოძრავი თამაში ხტომებით
1
უკეთ გაიცნონ ერთმანეთი, ისწავლონ ჯგუფში როლების გადანაწილება,პასუხისმგებლობის აღება.განუვითარდეთ მოხერხებულობის,კოორდინაციის და სისწრაფის  უნარი
04.11
I.3.1-I.3.2
13
მოძრავი თამაში “ბოულინგი”
2
მოსწავლეებს მარტივი თამაშებით განუვითარდეთ გამძლეობის,კოორდინაციისა და მოხერხებულობის უნარი
06.11-11.11
I.3.1
14
ვარჯიშები სატანვარჯიშო რგოლით(ჰოლაჰუპით)
1
განუვითარდეთ მოძრაობითი უნარები და კოორდინაციის უნარი
13.11
I.2.1
15
მოძრავი თამაში ყოყოჩა მამლები
1
ისწავლონ ჯგუფში როლების გადანაწილება,პასუხისმგებლობის აღება.განუვითარდეთ მოხერხებულობის,კოორდინაციის და სისწრაფის  უნარი
18.11
I.2.1-I.3.1
16
ვარჯიშები სახტუნაოთი
1
კოორდინაციის და მოძრაობითი უნარების განვითარება
20.11
I.2.1
17
ტანვარჯიშების გაკვეთილი(ვარჯიშების ბურთით)
1
მოსწავლეებს განუვითარდეთ მოქნილობა,სისწრაფე,სისხარტე,რთული,შერეული მოძრაობის შესრულების უნარი
25.11
I.2.1
18
ვარჯიშები “ფოთლები ცვივა ნელა”
1
მოსწავლეებს განუვითარდეთ კოორდინაციის უნარი
27.11
I.2.1
19
თამაში “გამხმარი ფოთლები”
1
მოსწავლეებს განუვითარდეთ სწრაფი აზროვნება,სისწრაფე და კოორდინაციის უნარები
02.12
I.2.1
20
თამაში “ბაყაყები”
1
განუვითარდეთ აზროვნება,ყურადღების კონცენტრირება,სისწრაფე,მოხერხებულობა.
04.12
I.2.1
21
მოძრავი თამაში “ხაზიდან გადაყვანა”
1
მოსწავლეებმა ისწავლონ ჯგუფში პასუხისმგებლობის აღება,სწრაფად აზროვნება.
განუვითარდეთ მოძრაობების,სისწრაფის,გამძლეობის კოორდინაციისა და მოხერხებულობის უნარები
09.12
I.2.1-I.3.1
22
თამაში “მზის გარშემო”
1
მოსწავლეებმა ისწავლონ ჯგუფში პასუხისმგებლობის აღება,სწრაფად აზროვნება.
განუვითარდეთ მოძრაობების,სისწრაფის,გამძლეობის კოორდინაციისა და მოხერხებულობის უნარები
11.12
I.2.1-I.3.1
23
მოძრავი თამაში “მხიარული გოლფი”
2
განუვითარდეთ სისწრაფის კოორდინაციის,მოხერხებულობის თვისებები
16.12-18.12
I.2.1
24
მოძრავი თამაში სარკე
2
განუვითარდეთ კომუნიკაციის ჯგუფში თამაშის უნარები.სისწრაფე,კოორდინაცია მოხერხებულობა ყურადღების კონცენტრაცია
23.12-25.12
I.2.1
25
ვარჯიში “გავფანტოთ ღრუბლები”
1
მიზანში მოხვედრი უნარის განვითარება.
29.12
I.2.1-I.3.1
26
თამაში ესტაფეტა “წრიული ამანათრბენი”
2
მოსწავლეებმა ისწავლონ მიზნის მიღწევა,განუვითარდეთ სისწრაფე და კოორდინაცია.

15.01-20.01
I.2.1-I.3.1
27
თამაში “ჩვენ მხიარული ბავშვები ვართ”
3
მოსწავლეები გახდნენ მოხერხებულები განუვითარდეთსისწრაფე და კოორდინაციის უნარი

22.01-27.01-29.01
I.2.1-I.3.1
28
მოძრავი თამაში “რვიანი”
2
მოსწავლეებმა ისწავლონ გუნდში ურთიერთობები.განუვითარდეთსისწრაფის,კოორდინაციის და მხოერხებულობის უნარ-ჩვევები
03.02-05.02
I.2.1-I.3.1
29
თამაში “ბურთის გადაცემა თავს ზემოთ”
1
მოძრაობითი უნარების განვითარება

10.02
I.2.1
30
თამაში “უბინაო კურდღელი”
1
მოძრაობითი უნარების განვითარება,მოხერხებულობის,სისწრაფის კოორდინაციის განვითარება
12.02
I.2.1-I.3.1
31
ტანვარჯიშული ვარჯიშები სახტუნაოთი
2
მოსწავლეებმა ისწავლონ პლასტიკური და მოქნილი მოძრაობების შესრულება,განუვითარდეთ ყურადღებით მოსმენის უანრი და შეძლონ შესრულებული სამუშაოს ანალიზი
17.02-19.02
I.2.1-I.3.1
32
თამაში “ცხვირი”,ჭერი,იატაკი”
2
განუვითარდეთ მოერხებულობა და სწრაფი რეაქციის უნარი
24.02-26.02
I.2.1-I.3.1
33
თამაში “ხაფანგი”
2
განუვითარდეთ მოერხებულობა და სწრაფი რეაქციის უნარი
02.03-04.03
I.2.1-I.3.1
34
თამაში “მონადირეები და იხვები”
2
განუვითარდეთ მოერხებულობა და სწრაფი რეაქციის უნარი
09.03-11.03
I.2.1-I.3.1
35
თამაში “ვისი სული გსურს”
2
მოსწავლეებმა ისწავლონ ჯგუფში დისციპლინის დაცვა,სწრაფი აზროვნება,განუვითარდეთ სისწრაფე,გამძლეობა,მოხერხებულობა,კოორდინაცია
15.03
I.2.1-I.3.1
36
თამაში “ვინ უფრო შორს გადააგდებს?”
2
მოსწავლეებმა ისწავლონ მიზნის მიღწევა.განუვვითარდეთ სისწრაფის კოორდინაციის და მოხერხებულობის უნარ-ჩვევა
18.03-22.03
I.2.1-I.3.1
37
მოძრავი თამაში “გააგორე ბურთი”
2
მოსწავლეებმა ისწავლონ მიზნის მიღწევა.განუვვითარდეთ სისწრაფის კოორდინაციის და მოხერხებულობის უნარ-ჩვევა
25.03-29.03
I.2.1-I.3.1
38
თამაში “მოიფიქრე და აჩვენე”
3
მოსწავლეებს განუვითარდეთ საზრიანობის,მოხერხებულობის,მოქნილობის,ყურადღების მობილიზების უნარები.ჩამოუყალიბდეთ აქტიური მოძრაობითი უნარ-ჩვევები
31.03-01.04-06.04
I.2.1-I.3.1
39
ვიმეგობროთ სპორტთან
3
მოძრაობითი უნარ-ჩვევების განვითარება
08.04-12.04
15.04
I.2.1-I.3.1
40
მძლეოსნობა-პატარა ბურთის ტყორცნა
3
მოსწავლეებს განუვითარდეთ მოქნილობა,სისხარტე,სივრცეში ორიენტაციის უნარი.
19.04
22.04
26.04
I.2.1-I.3.1
41
ხელბურთი
3
მოსწავლეებმა ისწავლონ ხელბურთის თამაში
04.05
11.05-13.05
I.2.1
42
მძლეოსნობა
1
სწავლეებს განუვითარდეთ სისწრაფე და ზოგადი გამძლეობა
18.05
I.2.1-I.3.1


Комментариев нет:

Отправить комментарий