N
|
კომპონენტები
|
|
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
სპორტი
|
2
|
კლასი
|
I გ
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის
განმავლობაში
|
63
საათი
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
ძირითადი
|
5
|
მასწავლებელი
|
ნანი არაბაშვილი
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
· ჯანმრთელობის და ფიზიკური
მდგომარეობის განმტკიცება
· კოორდინაციის უნარის
განვითარება
· უსაფრთხოების წესების
დაცვა
· ჰიგიენის უზრუნველყოფის
უნარის გამომუშავება
· კომუნიკაციის უნარის
განვითარება
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
სიტყვიერი
განმავითარებელი კომენტარები
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
აკადემიური
მოსწრების აღრიცხვა გაკვეთილზე.მოსწავლის ფსიქიკურ- ფიზიკური შესაძლებლობების
გათვალისწინება
|
9
|
რესურსები
|
ბურთები,
ლახტები, რგოლები, კალათები.
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
მხიარული
თამაშები
|
კალენდარული გეგმა
საგანი: სპორტი
კლასი: I დ
სწავლების
ხანგრძლივობა: ორი სემესტრი
პედაგოგი:
№
|
თემატიკა
|
საათების
რაოდენობა
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი შედეგი
|
|
1
|
პირადი
ჰიგიენა და დღის რეჟიმი
|
1
|
გააცნობიერონ
პირადი ჰიგიენის დაცვის წესების აუცილებლობა,გამოუმუშავდეთ დღის რაციონალურად
დაგეგმვის ჩვევა და დისციპლინა
|
16.09
|
I.1.1.
|
|
2
|
ვარჯიში
“გავიზარდოთ უფრო მეტად”
|
1
|
განუვითარდეთ
სწრაფი რეაქციის და შერეული მოძრაობის შესრულების უნარები
|
18.09
|
I.2.1-I.3.1
|
|
3
|
მოძრავი
თამაში “გუშაგები და მზვერავები”
|
2
|
ერთმანეთის
უკეთ გაცნობა და ჯგუფური მუშაობის უანრის გამომუშავება
|
23.09-25.09
|
I.3.1-I.3.2
|
|
4
|
სწორი
ტანადობა და ტანვარჯიშული ვარჯიშები
|
1
|
სწორი
დგომის მნიშვნელობის გაცნობიერება ადამიანის ტანადობის განვითარებაში
|
30.09
|
I.2.1
|
|
5
|
მოძრავი
ვარჯიშები “ნაჭრის თოჯინები”
|
1
|
ისწავლონ
ჯგუფური თამაში,სწრაფი აზროვნება,განუვითარდეთ კოორდინაციის,მოხერხებულობისა და
ყურადღების უნარი
|
02.10
|
I.3.1-I.3.2
|
|
6
|
გაკაჟება
|
1
|
ცნება
“გაკაჟების”მნიშვნელობის გაცნობიერება,გააცნობიერონ გაკაჟების ელემენტარული
წესების ცოდნის აუცილებლობა ჯანმრთელობისთვის
|
07.10
|
I.2.1
|
|
7
|
მოძრავი
თამაში “მოჩხუბარი მამლები”
|
2
|
უკეთ
გაიცნონ ერთმანეთი,ისწავლონ ჯგუფში როლების გადანაწილება,პასუხისმგებლობის
აღება.განუვითარდეთ მოხერხებულობის უნარი
|
09.10-16.10
|
I.3.1-I.3.2
|
|
8
|
ჯანსაღი
კვება და კვების რეჟიმი
|
1
|
გააცნობიერონ
რა არის ჯანსაღი კვება,სწორი კვების რეჟჲმი.
|
21.10
|
I.1.1.
|
|
9
|
მოძრავი
თამაში ბურთით “წრიული ლაფტა”
|
1
|
უკეთ
გაიცნონ ერთმანეთი,ისწავლონ ჯგუფში როლების გადანაწილება,პასუხისმგებლობის
აღება.განუვითარდეთ მოხერხებულობის,სიზუსტის და სისწრაფის უნარი
|
23.10
|
I.3.1-I.3.2
|
|
10
|
კალათბურთი
|
1
|
მოსწავლეებმა
შეძლონ ბურთის სხვადასხვა მდგომარეობაში დაჭერა.შეასრულონ კალათბურთისთვის
აუცილებელი მოძრაობები
|
28.10
|
I.3.1-I.3.2
|
|
11
|
თვითკონტროლი
|
1
|
მოსწავლეებმა
ისწავლონ ფიზიკური აქტივობების შემდეგ საკუთარი მდგომარეობის კონტროლი
|
30.10
|
I.3.1-I.3.2
|
|
12
|
მოძრავი
თამაში ხტომებით
|
1
|
უკეთ
გაიცნონ ერთმანეთი, ისწავლონ ჯგუფში როლების გადანაწილება,პასუხისმგებლობის
აღება.განუვითარდეთ მოხერხებულობის,კოორდინაციის და სისწრაფის უნარი
|
04.11
|
I.3.1-I.3.2
|
|
13
|
მოძრავი
თამაში “ბოულინგი”
|
2
|
მოსწავლეებს
მარტივი თამაშებით განუვითარდეთ გამძლეობის,კოორდინაციისა და მოხერხებულობის
უნარი
|
06.11-11.11
|
I.3.1
|
|
14
|
ვარჯიშები
სატანვარჯიშო რგოლით(ჰოლაჰუპით)
|
1
|
განუვითარდეთ
მოძრაობითი უნარები და კოორდინაციის უნარი
|
13.11
|
I.2.1
|
|
15
|
მოძრავი
თამაში ყოყოჩა მამლები
|
1
|
ისწავლონ
ჯგუფში როლების გადანაწილება,პასუხისმგებლობის აღება.განუვითარდეთ
მოხერხებულობის,კოორდინაციის და სისწრაფის უნარი
|
18.11
|
I.2.1-I.3.1
|
|
16
|
ვარჯიშები
სახტუნაოთი
|
1
|
კოორდინაციის
და მოძრაობითი უნარების განვითარება
|
20.11
|
I.2.1
|
|
17
|
ტანვარჯიშების
გაკვეთილი(ვარჯიშების ბურთით)
|
1
|
მოსწავლეებს
განუვითარდეთ მოქნილობა,სისწრაფე,სისხარტე,რთული,შერეული მოძრაობის შესრულების
უნარი
|
25.11
|
I.2.1
|
|
18
|
ვარჯიშები
“ფოთლები ცვივა ნელა”
|
1
|
მოსწავლეებს
განუვითარდეთ კოორდინაციის უნარი
|
27.11
|
I.2.1
|
|
19
|
თამაში
“გამხმარი ფოთლები”
|
1
|
მოსწავლეებს
განუვითარდეთ სწრაფი აზროვნება,სისწრაფე და კოორდინაციის უნარები
|
02.12
|
I.2.1
|
|
20
|
თამაში
“ბაყაყები”
|
1
|
განუვითარდეთ
აზროვნება,ყურადღების კონცენტრირება,სისწრაფე,მოხერხებულობა.
|
04.12
|
I.2.1
|
|
21
|
მოძრავი
თამაში “ხაზიდან გადაყვანა”
|
1
|
მოსწავლეებმა
ისწავლონ ჯგუფში პასუხისმგებლობის აღება,სწრაფად აზროვნება.
განუვითარდეთ
მოძრაობების,სისწრაფის,გამძლეობის კოორდინაციისა და მოხერხებულობის უნარები
|
09.12
|
I.2.1-I.3.1
|
|
22
|
თამაში
“მზის გარშემო”
|
1
|
მოსწავლეებმა
ისწავლონ ჯგუფში პასუხისმგებლობის აღება,სწრაფად აზროვნება.
განუვითარდეთ
მოძრაობების,სისწრაფის,გამძლეობის კოორდინაციისა და მოხერხებულობის უნარები
|
11.12
|
I.2.1-I.3.1
|
|
23
|
მოძრავი
თამაში “მხიარული გოლფი”
|
2
|
განუვითარდეთ
სისწრაფის კოორდინაციის,მოხერხებულობის თვისებები
|
16.12-18.12
|
I.2.1
|
|
24
|
მოძრავი
თამაში სარკე
|
2
|
განუვითარდეთ
კომუნიკაციის ჯგუფში თამაშის უნარები.სისწრაფე,კოორდინაცია მოხერხებულობა
ყურადღების კონცენტრაცია
|
23.12-25.12
|
I.2.1
|
|
25
|
ვარჯიში
“გავფანტოთ ღრუბლები”
|
1
|
მიზანში
მოხვედრი უნარის განვითარება.
|
29.12
|
I.2.1-I.3.1
|
|
26
|
თამაში
ესტაფეტა “წრიული ამანათრბენი”
|
2
|
მოსწავლეებმა
ისწავლონ მიზნის მიღწევა,განუვითარდეთ სისწრაფე და კოორდინაცია.
|
15.01-20.01
|
I.2.1-I.3.1
|
|
27
|
თამაში
“ჩვენ მხიარული ბავშვები ვართ”
|
3
|
მოსწავლეები
გახდნენ მოხერხებულები განუვითარდეთსისწრაფე და კოორდინაციის უნარი
|
22.01-27.01-29.01
|
I.2.1-I.3.1
|
|
28
|
მოძრავი
თამაში “რვიანი”
|
2
|
მოსწავლეებმა
ისწავლონ გუნდში ურთიერთობები.განუვითარდეთსისწრაფის,კოორდინაციის და
მხოერხებულობის უნარ-ჩვევები
|
03.02-05.02
|
I.2.1-I.3.1
|
|
29
|
თამაში
“ბურთის გადაცემა თავს ზემოთ”
|
1
|
მოძრაობითი
უნარების განვითარება
|
10.02
|
I.2.1
|
|
30
|
თამაში
“უბინაო კურდღელი”
|
1
|
მოძრაობითი
უნარების განვითარება,მოხერხებულობის,სისწრაფის კოორდინაციის განვითარება
|
12.02
|
I.2.1-I.3.1
|
|
31
|
ტანვარჯიშული
ვარჯიშები სახტუნაოთი
|
2
|
მოსწავლეებმა
ისწავლონ პლასტიკური და მოქნილი მოძრაობების შესრულება,განუვითარდეთ ყურადღებით
მოსმენის უანრი და შეძლონ შესრულებული სამუშაოს ანალიზი
|
17.02-19.02
|
I.2.1-I.3.1
|
|
32
|
თამაში
“ცხვირი”,ჭერი,იატაკი”
|
2
|
განუვითარდეთ
მოერხებულობა და სწრაფი რეაქციის უნარი
|
24.02-26.02
|
I.2.1-I.3.1
|
|
33
|
თამაში
“ხაფანგი”
|
2
|
განუვითარდეთ
მოერხებულობა და სწრაფი რეაქციის უნარი
|
02.03-04.03
|
I.2.1-I.3.1
|
|
34
|
თამაში
“მონადირეები და იხვები”
|
2
|
განუვითარდეთ
მოერხებულობა და სწრაფი რეაქციის უნარი
|
09.03-11.03
|
I.2.1-I.3.1
|
|
35
|
თამაში
“ვისი სული გსურს”
|
2
|
მოსწავლეებმა
ისწავლონ ჯგუფში დისციპლინის დაცვა,სწრაფი აზროვნება,განუვითარდეთ
სისწრაფე,გამძლეობა,მოხერხებულობა,კოორდინაცია
|
15.03
|
I.2.1-I.3.1
|
|
36
|
თამაში
“ვინ უფრო შორს გადააგდებს?”
|
2
|
მოსწავლეებმა
ისწავლონ მიზნის მიღწევა.განუვვითარდეთ სისწრაფის კოორდინაციის და
მოხერხებულობის უნარ-ჩვევა
|
18.03-22.03
|
I.2.1-I.3.1
|
|
37
|
მოძრავი
თამაში “გააგორე ბურთი”
|
2
|
მოსწავლეებმა
ისწავლონ მიზნის მიღწევა.განუვვითარდეთ სისწრაფის კოორდინაციის და
მოხერხებულობის უნარ-ჩვევა
|
25.03-29.03
|
I.2.1-I.3.1
|
|
38
|
თამაში
“მოიფიქრე და აჩვენე”
|
3
|
მოსწავლეებს
განუვითარდეთ საზრიანობის,მოხერხებულობის,მოქნილობის,ყურადღების მობილიზების
უნარები.ჩამოუყალიბდეთ აქტიური მოძრაობითი უნარ-ჩვევები
|
31.03-01.04-06.04
|
I.2.1-I.3.1
|
|
39
|
ვიმეგობროთ
სპორტთან
|
3
|
მოძრაობითი
უნარ-ჩვევების განვითარება
|
08.04-12.04
15.04
|
I.2.1-I.3.1
|
|
40
|
მძლეოსნობა-პატარა
ბურთის ტყორცნა
|
3
|
მოსწავლეებს
განუვითარდეთ მოქნილობა,სისხარტე,სივრცეში ორიენტაციის უნარი.
|
19.04
22.04
26.04
|
I.2.1-I.3.1
|
|
41
|
ხელბურთი
|
3
|
მოსწავლეებმა
ისწავლონ ხელბურთის თამაში
|
04.05
11.05-13.05
|
I.2.1
|
|
42
|
მძლეოსნობა
|
1
|
მოსწავლეებს განუვითარდეთ
სისწრაფე და ზოგადი გამძლეობა
|
18.05
|
I.2.1-I.3.1
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий