N
|
კომპონენტები
|
|
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
ქართული ენა
|
2
|
კლასი
|
I გ
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის
განმავლობაში
|
223 საათი
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
ძირითადი
|
5
|
მასწავლებელი
|
ნანი არაბაშვილი
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
· სამეტყველო
უნარ-ჩვევების, გაბმული მეტყველების და ლოგიკური აზროვნების განვითარება
· საკუთარი მოსაზრების
ჩამოყალიბების და დასაბუთების უნარის განვითარება
· ლექსიკური მარაგის
შევსება-გამდიდრება
· კომუნიკაციური
უნარ–ჩვევების განვითარება
· კალიგრაფიული კულტურისა
და სწორად კითხვის უნარის განვითარება
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
განმავითარებელი
შეფასება-ზეპირი და/ან წერილობითი კომენტარები
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
· საშინაო დავალება
· საკლასო
აქტივობებში ჩართულობა
|
9
|
რესურსები
|
მოსწავლისსახელმძღვანელო,რვეული,კალამი,მაგნიტური
ანბანი,
ბუკი,დაფა,ცარცი,თვალსაჩინოებები
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
· ბარაქიანი შემოდგომა
· საახალწლო ზეიმი
· დედის დღე-„ჩემი დედიკო“
· პროექტი „ჭკუისკოლოფა“
· ანბანის გაცილება
|
სილაბუსი
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий