суббота, 1 октября 2016 г.

საგანი-ხელოვნება

საგანი-ხელოვნება
N
კომპონენტები

1
სასწავლო სგნის სახელწოდება
ხელოვნება
2
კლასი
I
3
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
65სთ.
4
სასწავლო საგნის სტატუსი
ძირითადი
5
მასწავლებელი 
ნანი არაბაშვილი
6
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
·         ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარება
·         პრაქტიკული მუშაობის და საკომუნიკაციო უნარის განვითარება
·         მოტორული ჩვევების და შემოქმედებითი უნარის განვითარება
·         საკუთარი ჩანაფიქრის ვიზუალური სახით  გადმოცემის უნარის განვითარება
·         გარემოზე დაკვირვების შედეგების ნამუშევრებში ადეკვატურად ასახვის უნარის განვითარება
7
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
განმავითარებელი შეფასება-  სიტყვიერი კომენტარები
8
შეფასების კონპონენტები
საშინაო დავალება, საკლასო აქტივობებბში ჩართულობა
9
რესურსები
მოსწავლის სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, ფერადი ფანქრები, პლასტელინი, საშლელი, ჩვეულებრივი ფანქარი, ფერადი ფურცლები, მაკრატელი, ცარცი, დაფა
10
კლასგარეშე ღონისძიებები
საკლასო გამოფენა -“ჩვენ და ჩვენი შემოქმედება”




ალენდარული გეგმა
საგანი: ხელოვნება
კლასი: I
სწავლების ხანგრძლივობა:   ორი სემესტრი
პედაგოგი: ნანი არაბაშვილი
თემატიკა
საათების რაოდენობა


მიზნები და ამოცანები
რიცხვი

ესგ
 მისაღწევი შედეგი


1
წიგნის გაცნობა. წიგნთან უღთიერთობის წესების გაცნობა
1
მოსწავლემ გაიცნოს ხელოვნების წიგნი.ჩამოუყალიბდეს წიგნთან სწორი მუშაობის უნარი
15.09


2
“ჩვენ გვიყვარს ხატვა”
1
მოსწავლე გაეცნოს სახატავ მასალებს,ჩამოუყალიბდეს საკუტარ ნამუშევარზე მსჯელობის უნარი
17.09
I.2 – I.7- I.8


3
“ჯადოსნური ხაზები”
1
მოსწავლეები გაეცნონ ხაზის სახეობებს, შეძლონ მათი შექმნა.განუვითარდეთ მოტორული ჩვევები.
22.09
1.1-1.6


4
“”რა შეუძლია ხაზს”
1
მოსწავლეებს განუმტკიცდეთ ცოდნა ხაზის ტიპებზე.შექმნან გამოსახულებები წერტილების შეერთებისთ,განუვითარდეთ მოტორული ჩვევები
24.09
1.1-1.6


5
გეომეტრიული ფორმები”
1
მოსწავლეები გაეცნონ გეომეტრული ფორმებს,მათი გამოყენებით შექმნან გამოსახულებები.განუვითარდეთ ჯგუფური მუშაობის უნარი
29/09
1.2-1.3-1.6-1.7


6
“ორნამენტი”
1
მოსწავლეები გაეცნონ ორნამენტის რაობას,შეძლონ მარტივი ორნამენტის შექმნა,განუვითარდეთ პრაქტიკული მუშაობისა და კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები
01.10
1.1-1.5-1.6-1.7


7
“უცანური ნახატები”
1
განუვითარდეს სახ.ხელოვნების ელემენტების შემოქმედებითად გამოყენების უნარი
06.10
1.2-1.5-1.6


8
ვხატავთ” პლასტელინით”
1
განუვითარდეს ძერწვის მოტორუი ჩვევები,შემოქმედებითი და პრაქტიკული უნარები
08.10
1.2-1.5-1.6
9
ფერადი სამყარო”
1
განუვითარდეთგარესამყაროში არსებული ფერების აღქმის და მათი საკუთარნამუშევარში ადეკვატურად გამოყენების უნარი
13.10
1.1-1.2-1.3-1.4-1.6
10
ძირითადი ფერები;
შედგენილი ფერები
2
გაეცნონ ძირითად და შედგენილ ფერებს,შეძლონ გარესამყაროში არსებული ფერების აღქმა და მათი გამოყენება საკუტარ ნამუშევრებში
15.10-20.10
1.2-1.4-1.6-1.1-1.7
11
წყალქვეშა სამყარო
1
განუვითარედეს გარესამყაროში არსებული ფერების აღქმის,დასახელების და საკუთარ ნაუშევარში გამოყენების უნარი
22.10
1.2-1.4-1.6-1.10
12
რა ვიცით რა შეგვიძლია
2
მოსწავლეებმა შეძლონ მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება და გამოვლენა
27.10-29.10
1.1-.1.2-1.6-1.10-1.12
13
პეიზაჟი
1
განუვითარდეთ ბუნებასა და გარემოზე დაკვირვების უნარი,საკუთარ ნამუშევრების შეფასებისა და მათზე მსჯელობის უნარი
03.11
1.3-1.4-1.6-1.7
14
ნატურმორტი
1
განუვითარდეთ ბუნებაში არსებული ფერების აღქმის და მათი საკუთარ ნამუშევრებში გამოყენების უნარი
05.11
1.3-1.4-1.6-1.8
15
შემოდგომის ხე
1
განუვითარდეთ ბუნებასა და გარემოზე დაკვირვების უნარი.
10.11
1.12-1.4-1.6
16
გასეირნება ტყეში
1
განუვითარდეთ გარემოზე დაკვირვების შედეგებზე მსჯელობის უნარი,შემოქმედებითობის უნარი
12.11
1.3-1.4-1.6-1.12
17
ტყის ბინადრები
1
განუვითარდეთ გარემოზე დაკვირვების შედეგების საკუთარ ნამიშევარში გამოყენების უანრი,შემოქმედებითობის უნარი
17.11
1.2-1.3-1.4-1.12
18
ვძერწავთ ცხოველებს
1
განუვითარდეთ ძერწვის მოტორული უნარ-ჩვევები
19.11
1.2-1.4-1.6
19
საკლასო გამოფენა
1
ამ ხნის მანძილზე შექმნილი ნამუშევრების გამოფენა,სკუთარ ნამუშევრებზე მსჯელობის უნარის განვითარება
24.11
1.10
20
საახალწლო ნაძვის ხე
1
განუვითარდეთ შემოქმედებითი უნარები
26.11
1.2-1.6-1.4
21
თოვლი მოსულა”
1
მოსწავლეები გაეცნონ კონტურის ცნებას.განუვითარდეთკონტურული ნამუშევრების შექმნის უნარ-ჩვევა
01.12
1.1-1.2-1.6-1.10
22
ნაძვის ხის სათამაშოები
2
აგნუვითარდეთგეომეტრიული ფორმების გამოყენებით დეკორატიული გამოსახულებების შექმნის უნარი.
03.12-08.12
1.2-1.6-1.10
23
გიწვევთ ტკბილეულზე
1
განუვითარდეთ ძერწვის პრაქტიკული უნარები,შემოქმედებითი საკომუნიკაციო უნარები
10.12
1.2-1.6-1.8-1.10
24
რა ვიცით რა შეგვიძლია
2
განუვითარდეთ შეძენილი ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარი
15.12-17.12
1.6-1.7-1.10
25
იყო და არა იყო რა
1
შეძლონ ლიტ.ნაწარმოებებით მიღებული შთაბეჭდილებების გაზიარება,განუვითარდეთ წარმოსახვითი პერსონაჟების შექმნის უნარი
22.12
1.2-1.4-1.11
26
ნაძვის ხის მორთვა საკლასო ოთახში
2
მოსწავლეებს განუვითარდეთშემოქმედებითი უნარი,შეძლონ მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება
24.12-29.12
1.4
27
ჩვენ გვიყვარს თეატრი
1
განუვითარდეთ შემოქმედებითი წარმოსახვის უნარი,პრაქტიკული უნარ-ჩვევები
21.01
1.2-1.4-1.6
28
ჯადოსნური ეკრანი
1
განუვითარდეთმიღებული შთაბეჭდილებების საკუთარ ნამუშევარში გადმოცემის უნარი
26.01
1.4-1.2-1.6
29
ცირკი
2
განუვითარდეთსაკუთარი შთაბეჭდილებების ნამუშევრებში გადმოცემის უნარი
28.01-02.02
1.2-.1.6
30
პორტრეტი
2
გაეცნონ პორტრეტის ცნებას.შეძლონ მარტივი პორტრეტის შექმნა,მათზე საუბარი
04.02-09.02
1.2-1.6-1.10
31
დახატული ამბები
1
შეძლონ ხელოვნების ნიმუშებში სიუჟეტის ამოცნობა.მიღებული შთაბეჭდილებები გადმოსცენ ნამუშვრებში
11.02
1.2-1.6-1.12
32
ჩემი ქალაქი/სოფელი
1
განუვითარდეთგეომეტრიული ფორმებით ნამუშევრების შექმნის უნარი.შემოქმედებითი უნარები
16.02
1.2-1.6
33
ტრანსპორტი ქალაქში
1
განუვითარდეთ გარემოზე დაკვირვებით მირებული შთაბეჭდილებების ნამუშევარში გადმოცემის უნარი
18.02
1.2-1.3-1.6
34
“ყაყაჩოსა სიწითლითა…”
2
განუვითარდეთ ბუნებაზე დაკვირვების შედეგებზე მსჯელობის,შემოქმედებითობის უნარი
23.02-25.02
1.2-1.6-1.12

35
ნაირფერი ყვავილები
1
განუვითარდეთბუნებაზე დაკვირვების შედეგებზე მსჯელობის უნარი,პრაქტიკული უნარ-ჩვევები
02.03
1.2-1.6
36
მზეო,მზეო, ცხრათვალა…”
1
გაეცნონ მოზაიკის ტექნიკას,გამოუმუშავდეთშესაბამისი პრაქტიკული უნარ-ჩვევა
04.03
1.2-1.6
37
აყვავებული ხე
1
განუვითარდეთბუნებაზე დაკვირვების შედეგების საკუთარ ნამუშევარში ასახვის უნარი
09.03
1.2-1.6-1.10
38
საჩუქარი დედას
1
განუვითარდეთ შემოქმედებითი და პრაქტიკული,საპრეზენტაციო უნარები
11.03
1.2-1.6-1.7
39
ია
1
განუვითარდეთმასალის შემოქმედებიტად გამოყენების უნარი,ერთმანეთის და საკუთარი ნამუშევრების შეფასების უნარი
16.03
1.2-1.6-1.7-1.10
40
რა ვიცით , რა შეგვიძლია
2
შემოწმდეს მოსწავლის მიერ მასალის ათვისების და მისი ადეკვატურად გამოყენების უნარები
18.03-23.03
1.3-1.6-1.7-1.10-1.11-1.12
41
ფრინველები
1
განუვითარდეთ ბუნებაზე დაკვირვებით სხვადასხვა ტექნიკის გამოყენებით ნამუშევრის შექმნის უნარი
25.03
1.2-1.4-1.6
42
ახლოვდება ზაფხული
2
განუვითარდეთ ბუნებასა და გარემოზე დაკვირვების შედეგებით ნამუშევრების შექმნის უნარი,.ერთმანეთის შეფასების უნარი
30.03-01.04
1.2-1.6-1.7-1.10
43
მხიარული მატარებელი
1
განუვითარდეთ შემოქმედებითი და პრაქტიკული უნარები
06.04
1.2-1.6
44
წელიწადის დროები
1
შეძლონ წელიწადის დროებზე მსჯელობა,ბუნებაზე დაკვირვების შედეგების საკუთარ ნამუშევრებში გადმოტანა
08.04
1.2-1.4-1.6
45
ვხატავთ თითებით
1
განუვითარდეთ ორიგინალური ხერხებით ჩანაფიქრის გაგანხორციელების,შემოქმედებითი და საკომუნიკაციო უნარები
13.04
1.2-1.4-1.6-1.7
46
სახალისო გაკვეთილი
2
განუვითარდეთ შემოქმედებითი,ფანტაზიის,საკომუნიკაციო,პრაქტიკული უნარები
15.04-20.04
1.2-1.6-1.7
47
ვისაუბროთ ხელოვნებაზე
2
გაეცნონ ხელოვნების დარგებს,მიღებული ცოდნა გადმოსცენ საკუთარ ნამუშევრებში
22.04-27.04
1.2-1.4-1.6
48
წავიდეთ ექსკურსიაზე
1
დაინტერესდნენ კულტურული მემკვიდრეობით,შეძლონ შთაბეჭდილებების ნამუშევრებში გადმოცემა
04.05
1.2-1.3-1.4-1.6
49
ჩემი სახელოსნო
2
განუვითარდეთგანსხვავებული მასალით ნამუშევრების შექმნის,შემოქმედებითი პრაქტიკული უნარები
06.05-11.05
1.2-1.4-1.6
50
ვემზადებით გამოფენისათვის
1
განუვითარდეთ შემოქმედებითი,ფანტაზიის და საკომუნიკაციო უნარები
13.05
1.2-1.6-1.7

51
რა ვიცით ,რა შეგვიძლია
2
შეფასდეს მოსწავლეთა მიერ ათვისებული მასალის ხარისხი და განვითარდეს  მისი გამოყენების უნარ-ჩვევა
18.05-20.05
1.6-1.7-1.9-1.10

Комментариев нет:

Отправить комментарий