საგანი-ხელოვნება
N
|
კომპონენტები
|
|
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
ხელოვნება
|
2
|
კლასი
|
Iგ
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის
განმავლობაში
|
65სთ.
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
ძირითადი
|
5
|
მასწავლებელი
| ნანი არაბაშვილი |
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
· ჯგუფური მუშაობის უნარის
განვითარება
· პრაქტიკული მუშაობის და
საკომუნიკაციო უნარის განვითარება
· მოტორული ჩვევების და
შემოქმედებითი უნარის განვითარება
· საკუთარი ჩანაფიქრის
ვიზუალური სახით გადმოცემის უნარის განვითარება
· გარემოზე დაკვირვების
შედეგების ნამუშევრებში ადეკვატურად ასახვის უნარის განვითარება
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
განმავითარებელი
შეფასება- სიტყვიერი კომენტარები
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საშინაო
დავალება, საკლასო აქტივობებბში ჩართულობა
|
9
|
რესურსები
|
მოსწავლის
სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, ფერადი ფანქრები, პლასტელინი, საშლელი,
ჩვეულებრივი ფანქარი, ფერადი ფურცლები, მაკრატელი, ცარცი, დაფა
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
საკლასო
გამოფენა -“ჩვენ და ჩვენი შემოქმედება”
|
კალენდარული გეგმა
საგანი: ხელოვნება
კლასი: I გ
სწავლების
ხანგრძლივობა: ორი სემესტრი
პედაგოგი: ნანი არაბაშვილი
№
|
თემატიკა
|
საათების
რაოდენობა
|
მიზნები
და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი
შედეგი
|
||
1
|
წიგნის
გაცნობა. წიგნთან უღთიერთობის წესების გაცნობა
|
1
|
მოსწავლემ
გაიცნოს ხელოვნების წიგნი.ჩამოუყალიბდეს წიგნთან სწორი მუშაობის უნარი
|
15.09
|
|||
2
|
“ჩვენ
გვიყვარს ხატვა”
|
1
|
მოსწავლე
გაეცნოს სახატავ მასალებს,ჩამოუყალიბდეს საკუტარ ნამუშევარზე მსჯელობის უნარი
|
17.09
|
I.2 –
I.7- I.8
|
||
3
|
“ჯადოსნური
ხაზები”
|
1
|
მოსწავლეები
გაეცნონ ხაზის სახეობებს, შეძლონ მათი შექმნა.განუვითარდეთ მოტორული ჩვევები.
|
22.09
|
1.1-1.6
|
||
4
|
“”რა
შეუძლია ხაზს”
|
1
|
მოსწავლეებს
განუმტკიცდეთ ცოდნა ხაზის ტიპებზე.შექმნან გამოსახულებები წერტილების
შეერთებისთ,განუვითარდეთ მოტორული ჩვევები
|
24.09
|
1.1-1.6
|
||
5
|
“გეომეტრიული
ფორმები”
|
1
|
მოსწავლეები
გაეცნონ გეომეტრული ფორმებს,მათი გამოყენებით შექმნან
გამოსახულებები.განუვითარდეთ ჯგუფური მუშაობის უნარი
|
29/09
|
1.2-1.3-1.6-1.7
|
||
6
|
“ორნამენტი”
|
1
|
მოსწავლეები
გაეცნონ ორნამენტის რაობას,შეძლონ მარტივი ორნამენტის შექმნა,განუვითარდეთ
პრაქტიკული მუშაობისა და კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები
|
01.10
|
1.1-1.5-1.6-1.7
|
||
7
|
“უცანური
ნახატები”
|
1
|
განუვითარდეს
სახ.ხელოვნების ელემენტების შემოქმედებითად გამოყენების უნარი
|
06.10
|
1.2-1.5-1.6
|
8
|
“ვხატავთ” პლასტელინით”
|
1
|
განუვითარდეს
ძერწვის მოტორუი ჩვევები,შემოქმედებითი და პრაქტიკული უნარები
|
08.10
|
1.2-1.5-1.6
|
9
|
“ფერადი სამყარო”
|
1
|
განუვითარდეთგარესამყაროში
არსებული ფერების აღქმის და მათი საკუთარნამუშევარში ადეკვატურად გამოყენების
უნარი
|
13.10
|
1.1-1.2-1.3-1.4-1.6
|
10
|
ძირითადი
ფერები;
შედგენილი
ფერები
|
2
|
გაეცნონ
ძირითად და შედგენილ ფერებს,შეძლონ გარესამყაროში არსებული ფერების აღქმა და
მათი გამოყენება საკუტარ ნამუშევრებში
|
15.10-20.10
|
1.2-1.4-1.6-1.1-1.7
|
11
|
წყალქვეშა
სამყარო
|
1
|
განუვითარედეს
გარესამყაროში არსებული ფერების აღქმის,დასახელების და საკუთარ ნაუშევარში
გამოყენების უნარი
|
22.10
|
1.2-1.4-1.6-1.10
|
12
|
“რა ვიცით რა შეგვიძლია
|
2
|
მოსწავლეებმა
შეძლონ მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება და გამოვლენა
|
27.10-29.10
|
1.1-.1.2-1.6-1.10-1.12
|
13
|
პეიზაჟი
|
1
|
განუვითარდეთ
ბუნებასა და გარემოზე დაკვირვების უნარი,საკუთარ ნამუშევრების შეფასებისა და
მათზე მსჯელობის უნარი
|
03.11
|
1.3-1.4-1.6-1.7
|
14
|
ნატურმორტი
|
1
|
განუვითარდეთ
ბუნებაში არსებული ფერების აღქმის და მათი საკუთარ ნამუშევრებში გამოყენების
უნარი
|
05.11
|
1.3-1.4-1.6-1.8
|
15
|
შემოდგომის
ხე
|
1
|
განუვითარდეთ
ბუნებასა და გარემოზე დაკვირვების უნარი.
|
10.11
|
1.12-1.4-1.6
|
16
|
გასეირნება
ტყეში
|
1
|
განუვითარდეთ
გარემოზე დაკვირვების შედეგებზე მსჯელობის უნარი,შემოქმედებითობის უნარი
|
12.11
|
1.3-1.4-1.6-1.12
|
17
|
ტყის
ბინადრები
|
1
|
განუვითარდეთ
გარემოზე დაკვირვების შედეგების საკუთარ ნამიშევარში გამოყენების
უანრი,შემოქმედებითობის უნარი
|
17.11
|
1.2-1.3-1.4-1.12
|
18
|
ვძერწავთ
ცხოველებს
|
1
|
განუვითარდეთ
ძერწვის მოტორული უნარ-ჩვევები
|
19.11
|
1.2-1.4-1.6
|
19
|
საკლასო
გამოფენა
|
1
|
ამ ხნის
მანძილზე შექმნილი ნამუშევრების გამოფენა,სკუთარ ნამუშევრებზე მსჯელობის უნარის
განვითარება
|
24.11
|
1.10
|
20
|
საახალწლო
ნაძვის ხე
|
1
|
განუვითარდეთ
შემოქმედებითი უნარები
|
26.11
|
1.2-1.6-1.4
|
21
|
“თოვლი მოსულა”
|
1
|
მოსწავლეები
გაეცნონ კონტურის ცნებას.განუვითარდეთკონტურული ნამუშევრების შექმნის უნარ-ჩვევა
|
01.12
|
1.1-1.2-1.6-1.10
|
22
|
ნაძვის
ხის სათამაშოები
|
2
|
აგნუვითარდეთგეომეტრიული
ფორმების გამოყენებით დეკორატიული გამოსახულებების შექმნის უნარი.
|
03.12-08.12
|
1.2-1.6-1.10
|
23
|
გიწვევთ
ტკბილეულზე
|
1
|
განუვითარდეთ
ძერწვის პრაქტიკული უნარები,შემოქმედებითი საკომუნიკაციო უნარები
|
10.12
|
1.2-1.6-1.8-1.10
|
24
|
რა
ვიცით რა შეგვიძლია
|
2
|
განუვითარდეთ
შეძენილი ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარი
|
15.12-17.12
|
1.6-1.7-1.10
|
25
|
იყო და
არა იყო რა
|
1
|
შეძლონ
ლიტ.ნაწარმოებებით მიღებული შთაბეჭდილებების გაზიარება,განუვითარდეთ
წარმოსახვითი პერსონაჟების შექმნის უნარი
|
22.12
|
1.2-1.4-1.11
|
26
|
ნაძვის
ხის მორთვა საკლასო ოთახში
|
2
|
მოსწავლეებს
განუვითარდეთშემოქმედებითი უნარი,შეძლონ მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება
|
24.12-29.12
|
1.4
|
27
|
ჩვენ
გვიყვარს თეატრი
|
1
|
განუვითარდეთ
შემოქმედებითი წარმოსახვის უნარი,პრაქტიკული უნარ-ჩვევები
|
21.01
|
1.2-1.4-1.6
|
28
|
ჯადოსნური
ეკრანი
|
1
|
განუვითარდეთმიღებული
შთაბეჭდილებების საკუთარ ნამუშევარში გადმოცემის უნარი
|
26.01
|
1.4-1.2-1.6
|
29
|
ცირკი
|
2
|
განუვითარდეთსაკუთარი
შთაბეჭდილებების ნამუშევრებში გადმოცემის უნარი
|
28.01-02.02
|
1.2-.1.6
|
30
|
პორტრეტი
|
2
|
გაეცნონ
პორტრეტის ცნებას.შეძლონ მარტივი პორტრეტის შექმნა,მათზე საუბარი
|
04.02-09.02
|
1.2-1.6-1.10
|
31
|
დახატული
ამბები
|
1
|
შეძლონ
ხელოვნების ნიმუშებში სიუჟეტის ამოცნობა.მიღებული შთაბეჭდილებები გადმოსცენ ნამუშვრებში
|
11.02
|
1.2-1.6-1.12
|
32
|
ჩემი
ქალაქი/სოფელი
|
1
|
განუვითარდეთგეომეტრიული
ფორმებით ნამუშევრების შექმნის უნარი.შემოქმედებითი უნარები
|
16.02
|
1.2-1.6
|
33
|
ტრანსპორტი
ქალაქში
|
1
|
განუვითარდეთ
გარემოზე დაკვირვებით მირებული შთაბეჭდილებების ნამუშევარში გადმოცემის უნარი
|
18.02
|
1.2-1.3-1.6
|
34
|
“ყაყაჩოსა
სიწითლითა…”
|
2
|
განუვითარდეთ
ბუნებაზე დაკვირვების შედეგებზე მსჯელობის,შემოქმედებითობის უნარი
|
23.02-25.02
|
1.2-1.6-1.12
|
35
|
ნაირფერი
ყვავილები
|
1
|
განუვითარდეთბუნებაზე
დაკვირვების შედეგებზე მსჯელობის უნარი,პრაქტიკული უნარ-ჩვევები
|
02.03
|
1.2-1.6
|
36
|
“მზეო,მზეო, ცხრათვალა…”
|
1
|
გაეცნონ
მოზაიკის ტექნიკას,გამოუმუშავდეთშესაბამისი პრაქტიკული უნარ-ჩვევა
|
04.03
|
1.2-1.6
|
37
|
აყვავებული
ხე
|
1
|
განუვითარდეთბუნებაზე
დაკვირვების შედეგების საკუთარ ნამუშევარში ასახვის უნარი
|
09.03
|
1.2-1.6-1.10
|
38
|
საჩუქარი
დედას
|
1
|
განუვითარდეთ
შემოქმედებითი და პრაქტიკული,საპრეზენტაციო უნარები
|
11.03
|
1.2-1.6-1.7
|
39
|
ია
|
1
|
განუვითარდეთმასალის
შემოქმედებიტად გამოყენების უნარი,ერთმანეთის და საკუთარი ნამუშევრების
შეფასების უნარი
|
16.03
|
1.2-1.6-1.7-1.10
|
40
|
რა
ვიცით , რა შეგვიძლია
|
2
|
შემოწმდეს
მოსწავლის მიერ მასალის ათვისების და მისი ადეკვატურად გამოყენების უნარები
|
18.03-23.03
|
1.3-1.6-1.7-1.10-1.11-1.12
|
41
|
ფრინველები
|
1
|
განუვითარდეთ
ბუნებაზე დაკვირვებით სხვადასხვა ტექნიკის გამოყენებით ნამუშევრის შექმნის უნარი
|
25.03
|
1.2-1.4-1.6
|
42
|
ახლოვდება
ზაფხული
|
2
|
განუვითარდეთ
ბუნებასა და გარემოზე დაკვირვების შედეგებით ნამუშევრების შექმნის
უნარი,.ერთმანეთის შეფასების უნარი
|
30.03-01.04
|
1.2-1.6-1.7-1.10
|
43
|
მხიარული მატარებელი
|
1
|
განუვითარდეთ შემოქმედებითი და პრაქტიკული უნარები
|
06.04
|
1.2-1.6
|
44
|
წელიწადის დროები
|
1
|
შეძლონ წელიწადის დროებზე მსჯელობა,ბუნებაზე დაკვირვების შედეგების
საკუთარ ნამუშევრებში გადმოტანა
|
08.04
|
1.2-1.4-1.6
|
45
|
ვხატავთ თითებით
|
1
|
განუვითარდეთ ორიგინალური ხერხებით ჩანაფიქრის
გაგანხორციელების,შემოქმედებითი და საკომუნიკაციო უნარები
|
13.04
|
1.2-1.4-1.6-1.7
|
46
|
სახალისო გაკვეთილი
|
2
|
განუვითარდეთ შემოქმედებითი,ფანტაზიის,საკომუნიკაციო,პრაქტიკული
უნარები
|
15.04-20.04
|
1.2-1.6-1.7
|
47
|
ვისაუბროთ ხელოვნებაზე
|
2
|
გაეცნონ ხელოვნების დარგებს,მიღებული ცოდნა გადმოსცენ საკუთარ
ნამუშევრებში
|
22.04-27.04
|
1.2-1.4-1.6
|
48
|
წავიდეთ ექსკურსიაზე
|
1
|
დაინტერესდნენ კულტურული მემკვიდრეობით,შეძლონ შთაბეჭდილებების
ნამუშევრებში გადმოცემა
|
04.05
|
1.2-1.3-1.4-1.6
|
49
|
ჩემი სახელოსნო
|
2
|
განუვითარდეთგანსხვავებული მასალით ნამუშევრების
შექმნის,შემოქმედებითი პრაქტიკული უნარები
|
06.05-11.05
|
1.2-1.4-1.6
|
50
|
ვემზადებით გამოფენისათვის
|
1
|
განუვითარდეთ შემოქმედებითი,ფანტაზიის და საკომუნიკაციო უნარები
|
13.05
|
1.2-1.6-1.7
|
51
|
რა
ვიცით ,რა შეგვიძლია
|
2
|
შეფასდეს
მოსწავლეთა მიერ ათვისებული მასალის ხარისხი და განვითარდეს მისი
გამოყენების უნარ-ჩვევა
|
18.05-20.05
|
1.6-1.7-1.9-1.10
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий