N
|
კომპონენტები
|
|
1
|
სასწავლო საგნის სახელწოდება
|
მათემატიკა
|
2
|
კლასი
|
Iდ
|
3
|
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის
განმავლობაში
|
133 საათი
|
4
|
სასწავლო საგნის სტატუსი
|
ძირითადი
|
5
|
მასწავლებელი
|
ნანი არაბაშვილი
|
6
|
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
|
· აზროვნების
განვითარება,მარტივ კანონზომიერებებსა და სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების
ამოცნობის უნარის განვითარება
· არითმეტიკული
მოქმედებების ადეკვატურად გამოყენების უნარის განვითარება
· რიცხვის რიგობითი და
რაოდენობითი ასპექტების გააზრების უნარის განვითარება
· გეომეტრიული ობიექტების
ამოცნობის, აღწერისა და მათი მოდელის შექმნის უნარის განვითარება
· სიტყვიერი
აღწერილობის მიხედვით ფიგურის ამოცნობის უნარის განვითარება
· რიცხვების სწორად
წერისა და დასახელების უნარის განვითარება
|
7
|
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
|
განმავითარებელი
შეფასება-ზეპირი და/ან წერილობითი კომენტარები
|
8
|
შეფასების კონპონენტები
|
საშინაო დავალება,
საკლასო აქტივობებში ჩართულობა
|
9
|
რესურსები
|
მოსწავლის
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, ცარცი, კალამი, სახაზავი, საშლელი, ჩხირები,
მაგნიტური რიცხვები და არითმეტიკული მოქმედებები, ფანქარი, ბუკი, პროექტორი
|
10
|
კლასგარეშე ღონისძიებები
|
„ციფრების ზეიმი“
|
საგანი: მათემატიკა
კლასი: I დ
სწავლების ხანგრძლივობა: ორი სემესტრი
პედაგოგი: სოფიკო ბაქუზანაშვილი
№
|
თემატიკა
|
საათების რაოდენობა
|
მიზნები და
ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ
მისაღწევი
შედეგი
|
||
1
|
რამდენია?დავთვალოთ
რამდენია?
იმდენივე,მეტი,ნაკლები
|
3
|
შეძლონ საგანთა რაოდენობის დადგენა თვლის
გამოყენებით,გამოუმუშავდეთ საგანთა დაწყვილებით მათჲ როდენობის შედარების უნარი
|
14.09
15.09
16.09
|
1.2-1.4
|
||
2
|
რომელია პირველი?
წინა,მომდევნო
|
3
|
გამოუმუშავდეთსაგნის რიგის დასახელების უნარი
|
17.09
18.09
21.09
|
1.4
|
||
3
|
ზემოთ,ქვემოთ,მარჯვნივ,მარცხნივ
|
3
|
განუვითარდეთ ობიექტების ურთიერთმდებარეობის ამოცნობის უნარი
|
22.09-23.09
24.09
|
1.7
|
||
4
|
მეტია,ნაკლებია,რამდენით?
|
3
|
განუვითარდეთ თვლის გამოყენებით რაოდენობების შედარების
უნარი
|
25.09-28.09
29.09
|
1.2-1.4
|
||
5
|
ერთი,ერთზე მეტი
|
2
|
შეძლონ რაოდენობის შესაბამისი რიცხვის დასახელება,1-ის
წერა,ერთზე მეტი რაოდენობის მითითება
|
30.09
01.10
|
1.1
|
||
6
|
1,2
|
3
|
შეძლონ მოცემული რიცხვის შესაბამისი რაოდენობის ჩაწერა და
წაკითხვა
|
02.10-05.10-06.10
|
1.1
|
||
7
|
1,2,3
|
3
|
შეძლონ მოცემული რიცხვის შესაბამისი რაოდენობის
მითითება,მისი წინა და მომდევნო რიცხვების მითითება
|
07.10-08.10-09.10
|
1.1-1.2
|
||
8
|
დავუმატოთ,გამოვაკლოთ
|
4
|
შეძლონ დამატებისა და გამოკლების დაკავშირება თვლასთან
|
12.10-13.10-15.10-16.10
|
1.3
|
||
9
|
სამკუთხედი
|
2
|
შეძლონ სამკუთხედის ამოცნობა საგანთა გროვიდან,მისი
დახასიათება-აღწერა
|
19.10-20.10
|
1.6
|
||
10
|
1,2,3,4
|
2
|
შეძლონ მოცემული რიცხვის შესაბამისი რაოდენობის
მითითება.რიცხვის “4” ჩაწერა და წაკითხვა
|
21.10-22.10
|
1.1
|
||
11
|
მივუმატოთ,გამოვაკლოთ
|
2
|
შეძლონ თვლაში 4-ის ფარგლებში მიმატება,გამოკლება
|
23.10-26.10
|
1.3
|
||
12
|
ოთხკუთხედი,წრე
|
3
|
შეძლონ ოთხკუთხედისა და წრის ყოფით საგნებში ამოცნობა,მათი
აღწერა და მათი ელემენტების დასახელება
|
27.10-28.10-29.10
|
1.6
|
||
13
|
1,2,3,4,5
|
2
|
შეძლონ მოცემული რიცხვის შესაბამისი რაოდენობის მითითება
საგანთა გროვაში,შეძლონ რიცხვი 5-ს ჩაწერა და წაკითხვა
|
28.10-29.10
|
11.2
|
||
14
|
ხუთკუთხედი
|
3
|
შეძლონ ხუთკუთხედის ამოცნობა ფიგურათა გროვიდან.
|
30.10
02.11-03.11
|
1.6
|
||
15
|
ვიყენებთ მათემატიკურ ნიშნებს <,>, =
|
3
|
შეძლონ რიცხვებს შორის მიმართებების ჩაწერა შესაბამისი
ნიშნების გამოყენებით
|
04.11-05.11-06.11
|
1.3-1.4
|
||
16
|
მრავალკუთხედები
|
3
|
მოსწავლეებმა შეძლონ ყოფით საგნებსი მრავალკუტხედების
ამოცნობა,დასახელება და აღწერა
|
09.11-10.11-11.11
|
1.6
|
||
17
|
დავუმატოთ, გამოვაკლოთ
|
4
|
შეძლონ 5-ის ფარგლებში დამატებისა და გამოკლების შედეგების
აღწერა
|
12.11-13.11-16.11-17.11
|
1.3
|
||
18
|
1,2,3,4,5,6,7
|
4
|
შეძლონ რაოდენობის შესაბამისობა რიცხვთან,რიცხვების ჩაწერა
და წაკითხვა
|
18.11-19.11-20.11
24.11
|
1.2-1.2
|
||
19
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9
|
5
|
შეძლონ რაოდენობის შესაბამისობა რიცხვთან,რიცხვების ჩაწერა
და წაკითხვა,9-ის ფარგლებში შეკრება-გამოკლება
|
25.11
26.11-
27.11
30.11-01.12
|
1.1-1.3
|
||
20
|
წინა რიცხვი,მომდევნო რიცხვი
|
3
|
შეძლონ მოცემული რიცხვების წინა და მომდევნო რიცხვების
დასახელება,თვლასთან შეკრებასთან დაკავშირება
|
02.12-03.12-04.12
|
1.2
|
||
21
|
შევადაროთ მიმდევრობები
|
4
|
შეძლონ ერთნაირი საგნებით წარმოდგენილი ორი მიმდევრობის
შედარება,განლაგების წესის შედარება
|
08.12-09.12
10.12
11.12
|
1.5
|
||
22
|
შევაფასოთ მიმდევრობები
|
2
|
შეძლონ მოცემული ფრაგმენტების მიხედვით მიმდევრობების ღია
პოზიციის შევსება
|
15.12-16.12
|
1.5
|
||
23
|
გაიზარდა თუ შემცირდა?
|
3
|
შეძლონ შეკრება-გამოკლების თვალსაჩინოდ
დემონსტრირება,გამოუმუშავდეთ განსხვავების აღნიშვნის უნარი
|
17.12-18.12-22.12
|
1.3
|
||
24
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
განვლილი მასალის გამეორება
|
5
|
შეძლონ რაოდენობის შესაბამისობა რიცხვთან,რიცხვის ჩაწერა და
წაკითხვა,შედარება,შეკრება-გამოკლება 10-ის ფარგლებში
|
23.12-24.12-25.12-29.12-30.12
|
1.1-1.3
|
||
25
|
რიცხვი 0
|
2
|
შეძლონ ნულის ჩაწერა,წაკითხვა ადეკვატური გამოყენება
|
15.01-18.01
|
1.1
|
||
26
|
ნულის თვისებები,ნულის მიმატება და გამოკლება
|
1
|
განუვიტარდეთნულის ადეკვატურად გამოყენების უნარი,გაითავიონ
ნუის ტვისებები შეკრებისას და გამოკლებისას.
|
20.01
|
1.2-1.3
|
||
27
|
შესაკრებები,ჯამი
|
2
|
შეძლონ შეკრების თვისებების ადეკვატურად გამოყენება
|
20.01-21.01
|
1.3
|
||
28
|
გამოვაკლოთ 1, გამოვაკლოთ 2.
|
2
|
შეკრება-გამოკლების ოპერაციების თვლის ან მოდელების
გამოყენებით
|
22.01-25.01
|
1.3
|
||
29
|
ამოვხსნათ დამატებითი ამოცანები
|
4
|
შეკრება-გამოკლების თვისებების გამოყენება,რიცხვების
შედარება,ფიგურათა ამოცნობა
|
26.01-27.01-28.01-29.01
|
1.3-1.4-1.6
|
||
30
|
თამაში: “ ვინ იქნება პირველი”
|
1
|
რიცხვების მოდელების გამოყენებით 10-ის მირების სხვადასხვა
ხერხის გამოყენება
|
29.01
|
1.2-1.3
|
||
31
|
მივუმატოთ 3,გამოვაკლოთ 3
|
3
|
შეძლონ შეკრება-გამოკლების შესრულება და აღწერა სხვადასხვა
კონტექსტში
|
01.02-02.02-03.02
|
1.3
|
||
32
|
დამატებითი ამოცანები
|
3
|
შეძლონ შეკრება-გამოკლების,შედარების თვისებების გმაოყენება
|
04.02-05.02-08.02
|
1.1-1.3-1.4
|
||
33
|
განვლილი მასალის გამეორება
|
2
|
მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება
|
09.02-10.02
|
|||
34
|
მივუმატოთ 4,გამოვაკლოთ 4
|
3
|
შეკრება-გამოკლების შესრულება და აღწერა სხვადასხვა
კონტექსტში
|
11.02-12.02-15.02
|
1.3
|
||
35
|
რამდენით მეტია?
რამდენით ნაკლებია?
|
4
|
შეკრება-გამოკლების ოპერაციების დაკავშირება შედეგების
შეფასებასთან
|
16.02-17.02-18.02-19.02
|
1.3
|
||
36
|
შეკრების თვისებები
|
2
|
შეძლონ შეკრების თვისებების გამოყენება მოქმედებების
შესრულებისას
|
22.02-23.02
|
1.3
|
||
37
|
გამოკლების თვისებები
|
2
|
გამოკლების თვისებების გამოყენება მოქმედებების შესრულებისას
|
24.02-25.02
|
1.3
|
||
38
|
ათეული
|
2
|
20-მდე რიცხვების დაკავშირება თვლასთან,რაოდენობასთნ,რიცხვში
ათეულის გამოყოფა
|
26.02-29.02
|
1.1-1.2
|
||
39
|
რიცხვები-11-დან 20-მდე
|
2
|
დაისწავლონ რიცხვები 11-დან 20-მდე,დაითვალონ დაასახელონ
მათი წინა და მომდევნო რიცხვები
|
01.03-02.03
|
1.1-1.2
|
||
40
|
ამოვხსნათ ამოცანები
|
3
|
შეძლონ შეკრება-გამოკლების დემონსტრირება,
მეტობა/ნაკლებობის დაკავშირება მოქმედებასთან.
|
04.03-07.03-09.03
|
1.3-1.4
|
||
41
|
შევავსოთ მოცემულ რაოდენობამდე
|
2
|
თვლის ან მოდელის გამოყენებით მოცემულ რიცხვამდე შევსება
|
10.03-11.03
|
1.1
|
||
42
|
რიცხვების სხვადასხვა გამოყენება
|
2
|
რიცხვების გამოყენების მაგალითების მითითება რიგითი რიცხვითი
სახელების გამოყენება,რიცხვების გამოყენება რაოდენობის წარმოსადგენად
|
14.03-15.03
|
1.2
|
||
43
|
მივუმატოთ 1,2 ან 3
|
2
|
შეკრების სხვადასხვა კონტექსტით შესრულება
|
16.03-17.03
|
1.3
|
||
44
|
მივუმატოთ 4
|
2
|
შეკრების სხვადასხვა კონტექსტით შესრულება
|
18.03-21.03
|
1.3
|
||
45
|
მივუმატოთ 5
|
2
|
შეკრების სხვადასხვა კონტექსტით შესრულება
|
22.03-23.03
|
1.3
|
||
46
|
მივუმატოთ 6
|
2
|
შეკრების სხვადასხვა კონტექსტით შესრულება
|
24.03-25.03
|
1.3
|
||
47
|
მივუმატოთ 7
|
2
|
შეკრების სხვადასხვა კონტექსტით შესრულება
|
28.03-29.03
|
1.3
|
||
48
|
მივუმატოთ 8,9
|
2
|
შეკრების სხვადასხვა კონტექსტით შესრულება
|
30.03-31.03
|
1.3
|
||
49
|
ვასახელებთ და გამოვსახავთ გეომეტრიულ ფიგურებს
|
4
|
ფიგურების ამოცნობა,აღწერა,გამოსახვა,მოდელის შექმნა
|
01.04-04.04-05.04-06.04
|
1.6-1.7
|
||
50
|
გამეორება
|
2
|
განვლილი მასალის გამეორება
|
07.04-08.04
|
|||
51
|
გამოვაკლოთ 11-ს,12-ს
დავუკავშიროთ უკან თვლას
|
3
|
შეკრების სხვადასხვა კონტექსტით შესრულება და მოდელით
წარმოდგენა
|
11.04-12.04-13.04
|
|||
52
|
ვიპოვოთ უცნობი შესაკრები
|
5
|
შეკრება-გამოკლების მოქმედებათა ურთიერთშებრუნებულობის
გამოყენება
|
14.04-15.04-18.04-19.04-20.04
|
1.3
|
||
53
|
გამოვაკლოთ 13-ს,
გამოვაკლოთ 14-ს
|
3
|
გამოკლების შესრულება სხვადასხვა ხერხით
|
21.04-22.04-25.04
|
1.3
|
||
54
|
გამოვაკლოთ 15-ს,
გამოვაკლოთ 16-ს
|
2
|
გამოკლების შესრულება სხვადასხვა ხერხით
|
26.04-
27.04
|
1.3
|
||
55
|
გამოვაკლოთ 17-ს,
გამოვაკლოთ 18-ს
|
3
|
გამოკლების შესრულება სხვადასხვა ხერხით
|
04.05-05.05-06.05
|
1.3
|
||
56
|
ვისწავლოთ ქართული ფული გამოყენება
|
3
|
განასხვავონ და დაასახელონ ეროვნული ფულის ნიშნები 20-ს
ფარგლებში
|
10.05-11.05-13.05
|
1.2
|
||
57
|
განვლილი მასალის გამეორება
|
5
|
შესწავლილი მასალის გამეორება,მირებული ცოდნის
პრაქტიკაში გამოყენება
|
16.05-17.05-18.05-19.05
20.05
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий