суббота, 1 октября 2016 г.

საგანი-მათემატიკა



N
კომპონენტები
1
სასწავლო სგნის სახელწოდება
მათემატიკა
2
კლასი
I
3
სასწავლო საგნის საათების რაოდენობა წლის განმავლობაში
133 საათი
4
სასწავლო საგნის სტატუსი
ძირითადი
5
მასწავლებელი
ნანი არაბაშვილი
6
საგნის სწავლების მიზნები და
ამოცანები
·         აზროვნების განვითარება,მარტივ კანონზომიერებებსა და სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების ამოცნობის უნარის განვითარება
·         არითმეტიკული მოქმედებების ადეკვატურად გამოყენების უნარის განვითარება
·         რიცხვის რიგობითი და რაოდენობითი ასპექტების გააზრების უნარის განვითარება
·         გეომეტრიული ობიექტების ამოცნობის, აღწერისა და მათი მოდელის შექმნის უნარის განვითარება
·         სიტყვიერი აღწერილობის მიხედვით ფიგურის ამოცნობის უნარის განვითარება
·         რიცხვების სწორად წერისა და დასახელების უნარის განვითარება
7
სასწავლო საგნის შეფასების
ფორმები
განმავითარებელი შეფასება-ზეპირი და/ან წერილობითი კომენტარები
8
შეფასების კონპონენტები
საშინაო დავალება, საკლასო აქტივობებში ჩართულობა
9
რესურსები
მოსწავლის სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, ცარცი, კალამი, სახაზავი, საშლელი, ჩხირები, მაგნიტური რიცხვები და არითმეტიკული მოქმედებები, ფანქარი, ბუკი, პროექტორი
10
კლასგარეშე ღონისძიებები
„ციფრების ზეიმი“


საგანი: მათემატიკა
კლასი: I 
სწავლების ხანგრძლივობა:   ორი სემესტრი
პედაგოგი: სოფიკო ბაქუზანაშვილი


თემატიკა
საათების რაოდენობა

მიზნები და ამოცანები
რიცხვი



ესგ
მისაღწევი
შედეგი
1
რამდენია?დავთვალოთ
რამდენია?
იმდენივე,მეტი,ნაკლები
3
შეძლონ საგანთა რაოდენობის დადგენა თვლის გამოყენებით,გამოუმუშავდეთ საგანთა დაწყვილებით მათჲ როდენობის შედარების უნარი
14.09
15.09
16.09


1.2-1.4
2
რომელია პირველი?
წინა,მომდევნო
3
გამოუმუშავდეთსაგნის რიგის დასახელების უნარი
17.09
18.09
21.09


1.4
3
ზემოთ,ქვემოთ,მარჯვნივ,მარცხნივ
3
განუვითარდეთ ობიექტების ურთიერთმდებარეობის ამოცნობის უნარი
22.09-23.09
24.09


1.7
4
მეტია,ნაკლებია,რამდენით?
3
განუვითარდეთ თვლის გამოყენებით რაოდენობების შედარების უნარი
25.09-28.09
29.09


1.2-1.4
5
ერთი,ერთზე მეტი
2
შეძლონ რაოდენობის შესაბამისი რიცხვის დასახელება,1-ის წერა,ერთზე მეტი რაოდენობის მითითება
30.09
01.10


1.1
6
1,2
3
შეძლონ მოცემული რიცხვის შესაბამისი რაოდენობის ჩაწერა და წაკითხვა
02.10-05.10-06.10


1.1
7
1,2,3
3
შეძლონ მოცემული რიცხვის შესაბამისი რაოდენობის მითითება,მისი წინა და მომდევნო რიცხვების მითითება
07.10-08.10-09.10


1.1-1.2
8
დავუმატოთ,გამოვაკლოთ
4
შეძლონ დამატებისა და გამოკლების დაკავშირება თვლასთან
12.10-13.10-15.10-16.10


1.3
9
სამკუთხედი
2
შეძლონ სამკუთხედის ამოცნობა საგანთა გროვიდან,მისი დახასიათება-აღწერა
19.10-20.10


1.6
10
1,2,3,4
2
შეძლონ მოცემული რიცხვის შესაბამისი რაოდენობის მითითება.რიცხვის “4” ჩაწერა და წაკითხვა
21.10-22.10


1.1
11
მივუმატოთ,გამოვაკლოთ
2
შეძლონ თვლაში 4-ის ფარგლებში მიმატება,გამოკლება
23.10-26.10


1.3
12
ოთხკუთხედი,წრე
3
შეძლონ ოთხკუთხედისა და წრის ყოფით საგნებში ამოცნობა,მათი აღწერა და მათი ელემენტების დასახელება
27.10-28.10-29.10


1.6
13
1,2,3,4,5
2
შეძლონ მოცემული რიცხვის შესაბამისი რაოდენობის მითითება საგანთა გროვაში,შეძლონ რიცხვი 5-ს ჩაწერა და წაკითხვა
28.10-29.10


11.2
14
ხუთკუთხედი
3
შეძლონ ხუთკუთხედის ამოცნობა ფიგურათა გროვიდან.
30.10
02.11-03.11


1.6
15
ვიყენებთ მათემატიკურ ნიშნებს <,>, =
3
შეძლონ რიცხვებს შორის მიმართებების ჩაწერა შესაბამისი ნიშნების გამოყენებით
04.11-05.11-06.11


1.3-1.4
16
მრავალკუთხედები
3
მოსწავლეებმა შეძლონ ყოფით საგნებსი მრავალკუტხედების ამოცნობა,დასახელება და აღწერა
09.11-10.11-11.11


1.6
17
დავუმატოთ, გამოვაკლოთ
4
შეძლონ 5-ის ფარგლებში დამატებისა და გამოკლების შედეგების აღწერა
12.11-13.11-16.11-17.11


1.3
18
1,2,3,4,5,6,7
4
შეძლონ რაოდენობის შესაბამისობა რიცხვთან,რიცხვების ჩაწერა და წაკითხვა
18.11-19.11-20.11
24.11


1.2-1.2
19
1,2,3,4,5,6,7,8,9
5
შეძლონ რაოდენობის შესაბამისობა რიცხვთან,რიცხვების ჩაწერა და წაკითხვა,9-ის ფარგლებში შეკრება-გამოკლება
25.11
26.11-
27.11
30.11-01.12


1.1-1.3
20
წინა რიცხვი,მომდევნო რიცხვი
3
შეძლონ მოცემული რიცხვების წინა და მომდევნო რიცხვების დასახელება,თვლასთან შეკრებასთან დაკავშირება
02.12-03.12-04.12


1.2
21
შევადაროთ მიმდევრობები
4
შეძლონ ერთნაირი საგნებით წარმოდგენილი ორი მიმდევრობის შედარება,განლაგების წესის შედარება
08.12-09.12
10.12
11.12


1.5
22
შევაფასოთ მიმდევრობები
2
შეძლონ მოცემული ფრაგმენტების მიხედვით მიმდევრობების ღია პოზიციის შევსება
15.12-16.12


1.5
23
გაიზარდა თუ შემცირდა?
3
შეძლონ შეკრება-გამოკლების თვალსაჩინოდ დემონსტრირება,გამოუმუშავდეთ განსხვავების აღნიშვნის უნარი
17.12-18.12-22.12


1.3
24
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
განვლილი მასალის გამეორება
5
შეძლონ რაოდენობის შესაბამისობა რიცხვთან,რიცხვის ჩაწერა და წაკითხვა,შედარება,შეკრება-გამოკლება 10-ის ფარგლებში
23.12-24.12-25.12-29.12-30.12


1.1-1.3
25
რიცხვი   0
2
შეძლონ ნულის ჩაწერა,წაკითხვა ადეკვატური გამოყენება
15.01-18.01


1.1
26
ნულის თვისებები,ნულის მიმატება და გამოკლება
1
განუვიტარდეთნულის ადეკვატურად გამოყენების უნარი,გაითავიონ ნუის ტვისებები შეკრებისას და გამოკლებისას.
20.01


1.2-1.3
27
შესაკრებები,ჯამი
2
შეძლონ შეკრების თვისებების ადეკვატურად გამოყენება
20.01-21.01


1.3
28
გამოვაკლოთ 1, გამოვაკლოთ 2.
2
შეკრება-გამოკლების ოპერაციების თვლის ან მოდელების გამოყენებით
22.01-25.01


1.3
29
ამოვხსნათ დამატებითი ამოცანები
4
შეკრება-გამოკლების თვისებების გამოყენება,რიცხვების შედარება,ფიგურათა ამოცნობა
26.01-27.01-28.01-29.01


1.3-1.4-1.6
30
თამაში: “ ვინ იქნება პირველი”
1
რიცხვების მოდელების გამოყენებით 10-ის მირების სხვადასხვა ხერხის გამოყენება
29.01


1.2-1.3
31
მივუმატოთ 3,გამოვაკლოთ 3
3
შეძლონ შეკრება-გამოკლების შესრულება და აღწერა სხვადასხვა კონტექსტში
01.02-02.02-03.02


1.3
32
დამატებითი ამოცანები
3
შეძლონ შეკრება-გამოკლების,შედარების თვისებების გმაოყენება
04.02-05.02-08.02


1.1-1.3-1.4
33
განვლილი მასალის გამეორება
2
მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება
09.02-10.02


34
მივუმატოთ 4,გამოვაკლოთ 4
3
შეკრება-გამოკლების შესრულება და აღწერა სხვადასხვა კონტექსტში
11.02-12.02-15.02


1.3
35
რამდენით მეტია?
რამდენით ნაკლებია?
4
შეკრება-გამოკლების ოპერაციების დაკავშირება შედეგების შეფასებასთან
16.02-17.02-18.02-19.02


1.3
36
შეკრების თვისებები
2
შეძლონ შეკრების თვისებების გამოყენება მოქმედებების შესრულებისას
22.02-23.02


1.3
37
გამოკლების თვისებები
2
გამოკლების თვისებების გამოყენება მოქმედებების შესრულებისას
24.02-25.02


1.3
38
ათეული
2
20-მდე რიცხვების დაკავშირება თვლასთან,რაოდენობასთნ,რიცხვში ათეულის გამოყოფა
26.02-29.02


1.1-1.2
39
რიცხვები-11-დან 20-მდე
2
დაისწავლონ რიცხვები 11-დან 20-მდე,დაითვალონ დაასახელონ მათი წინა და მომდევნო რიცხვები
01.03-02.03


1.1-1.2
40
ამოვხსნათ ამოცანები
3
შეძლონ შეკრება-გამოკლების დემონსტრირება, მეტობა/ნაკლებობის  დაკავშირება მოქმედებასთან.
04.03-07.03-09.03


1.3-1.4
41
შევავსოთ მოცემულ რაოდენობამდე
2
თვლის ან მოდელის გამოყენებით მოცემულ რიცხვამდე შევსება
10.03-11.03                            


1.1
42
რიცხვების სხვადასხვა გამოყენება
2
რიცხვების გამოყენების მაგალითების მითითება რიგითი რიცხვითი სახელების გამოყენება,რიცხვების გამოყენება რაოდენობის წარმოსადგენად
14.03-15.03


1.2
43
მივუმატოთ 1,2 ან 3
2
შეკრების სხვადასხვა კონტექსტით შესრულება
16.03-17.03


1.3
44
მივუმატოთ 4
2
შეკრების სხვადასხვა კონტექსტით შესრულება
18.03-21.03


1.3
45
მივუმატოთ 5
2
შეკრების სხვადასხვა კონტექსტით შესრულება
22.03-23.03


1.3
46
მივუმატოთ 6
2
შეკრების სხვადასხვა კონტექსტით შესრულება
24.03-25.03


1.3
47
მივუმატოთ 7
2
შეკრების სხვადასხვა კონტექსტით შესრულება
28.03-29.03


1.3
48
მივუმატოთ 8,9
2
შეკრების სხვადასხვა კონტექსტით შესრულება
30.03-31.03


1.3
49
ვასახელებთ და გამოვსახავთ გეომეტრიულ ფიგურებს
4
ფიგურების ამოცნობა,აღწერა,გამოსახვა,მოდელის შექმნა
01.04-04.04-05.04-06.04


1.6-1.7
50
გამეორება
2
განვლილი მასალის გამეორება
07.04-08.04


51
გამოვაკლოთ 11-ს,12-ს
დავუკავშიროთ უკან თვლას
3
შეკრების სხვადასხვა კონტექსტით შესრულება და მოდელით წარმოდგენა
11.04-12.04-13.04


52
ვიპოვოთ უცნობი შესაკრები
5
შეკრება-გამოკლების მოქმედებათა ურთიერთშებრუნებულობის გამოყენება
14.04-15.04-18.04-19.04-20.04


1.3
53
გამოვაკლოთ 13-ს,
გამოვაკლოთ 14-ს
3
გამოკლების შესრულება სხვადასხვა ხერხით
21.04-22.04-25.04


1.3
54
გამოვაკლოთ 15-ს,
გამოვაკლოთ 16-ს
2
გამოკლების შესრულება სხვადასხვა ხერხით
26.04-
27.04


1.3
55
გამოვაკლოთ 17-ს,
გამოვაკლოთ 18-ს
3
გამოკლების შესრულება სხვადასხვა ხერხით
04.05-05.05-06.05


1.3
56
ვისწავლოთ ქართული ფული გამოყენება
3
განასხვავონ და დაასახელონ ეროვნული ფულის ნიშნები 20-ს ფარგლებში
10.05-11.05-13.05


1.2
57
განვლილი მასალის გამეორება
5
შესწავლილი მასალის გამეორება,მირებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება
16.05-17.05-18.05-19.05
20.05


Комментариев нет:

Отправить комментарий