суббота, 1 октября 2016 г.

საგანი: ქართული

საგანი: ქართული
კლასი: I 
სწავლების ხანგრძლივობა:   ორი სემესტრი
პედაგოგი:  ნანი არაბაშვილი
თემატიკა
საათების რაოდენობა


 მიზნები და ამოცანები
    რიცხვი

ესგ
მისაღწევი
 შედეგი
1
ახალი სასწავლო გარემოს გაცნობა,თანაკლასელების გაცნობა,
2
თანამშრომლობითი უნარჩვევების ჩამოყალიბება,კომუნიკაციის უნარის განვითარება
14.09
2
სურათის აღწერა,ლექსის მოსმენა და დაზეპირება
2
მეტყველებაზე დაკვირვება,გაბმული მეტყველებიდან წინადადების, წინადადებიდან სიტყვის გამოყოფა
15.09-16.09
1.1-1.2
3
სიუჟეტური სურათი “სკოლისაკენ” ტექსტის მოსმენა ანალიზი, წინადადება სიტყვა, მარცვალი
2
სამნეტყველო უნარ-ჩვევების დაუფლება,გრამატიკული ჩვევების ფორმირება, ენობრივი მასალის ანალიზი
17.09-18.09
1.4-1.2
4
სიუჟეტური სურათები “შემოდგომა” ა) ხილის კრეფა ბ)რთველი სიტყვის დამარცვლა
2
მართლწარმოთქმაში ვარჯიში.აზროვნების განვითარება,სიტყვის ანალიზი და სინთეზი
21.09-22.09
1.4
5
მოთხრობის “კარი” მოსმენა და ანალიზი, სიტყვა მარცვალი, ასო-ბგერა
2
მეტყველების განვითარება,ლექსიკური მარაგის გამდიდრრება,პერსონაჟების მიმართ საკუთარი შეფასების ჩამოყალიბება
23.09-24.09
1.5



6
თ. ჩხეიძის “თხილის ნაჭუჭი” მოსმენა სიუჟეტური სურათის აღწერა და ლოგიკური თანმიმდევრობით დალაგება
2
მეტყველების განვითარება,მარტივი ლოგიკური ოპერაციებსი თანდათანობით გადმოცემა,გრაფიკული ჩვევების ფორმირება,წერისთვის მზადება
24.09-25.09
1.2
7
შინაური ცხოველებისა და მათი ნაშიერების გაცნობა
2
აზროვნების განვითარება(ანალიზი/სინთეზი,დაკონკრეტება,აზრის ლოგიკური და თანმიმდევრული ჩამოყალიბების უნარის განვითარება
28.09-29.09
1.2
8
მოთხორობის “მურიკელას ამბავი” მოსმენა ,ბგერის პოზიციის გარკვევა გრაფიკული სავარჯიშო
2
მეტყველების განვითარება,მოსმენილის ანალიზი,შეფასება,ენობრივი მასალის ანალიზი,სიტყვაში ბგერის პოზიციის განსაზღვრა.წერისათვის მზადება
29.09-30.09
1.1
9
მოთხობის “მისაბაძი მაგალითი” მოსმენა ანალიზი, ასო-ბგერა,ხმოვანი და თანხმოვანი
2
მეტყველების განვითარება,საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება დასაბუთება,ენიბრივ მასალაზე დაკვირვება
01.10-02.10
1.4
10
ი.გოგებაშვილის მოთხრობის ” რატომ აგვიანდება”მოსმენა- ანალიზი.ლექსის “ძილისგუდა” მოსმენა -ანალიზი
2
მეტყველების ,აზროვნების განვითარება,საკუტარი აზრის ჩამოყალიბება
02.10-05.10
1.4
11
ზღაპარი “მელა და ხოხობი” მრავალსერიიანი სიუჟეტური სურათი
2
მეტყველების განვიტარება,აზროვნების განვიტარება,ლექსიკური მარაგის განვითარებამარტივი ლოგიკური ოპერაციების დაუფლება, (შედარება-შეპირისპირება)
05.10-06.10
1.4
12
ი” და “ა” ასოების გაცნობა ,მათი კითხვა და წერა.
3
მეტყველების განვითარება ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობის ჩვევის გამომუშავება.ლექსიკური მარაგის გამდიდრება გრაფიკული ჩვევების ფოორმირება
07.10-08.10-08.10
1.3
13
თ” ასო-ბგერა
3
“თ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა წერა ლექსიკური მარაგის გამდიდრება გრაფიკული ჩვევების ფორმირება
09.10-12.10-13.10
1.3-1.7
14
ს” ასო-ბგერა
3
ს” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და წერა,გაბმული თხრობის ჩვევის ჩამოყალიბება,სწორი კითხვის ჩვევის გამომუშავება,გრაფიკული ჩვევების ფორმირება
13.10-15.10-15.10
1.3-1.10
15
ხ” ასო-ბგერა
3
ხ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და წერა.ლექსიკური მარაგის გამდიდრება,სწორი კითხვისა და წერის ჩვევის დაუფლება
16.10-19.10-20.10
1.3
16
ო” ასო-ბგერა
3
ო” ასო-ბგერის გაცნობა და მისი კითხვა-წერა.მართლმეტყველებაში ვარჯიში,სწორი კითხვის ჩვევის დაუფლება,აზროვნების განვიტარება
21.10-22.10-22.10
1.5
17
ე” ასო-ბგერა
3
ე” ასო-ბგერის გაცნობა,კითხვა და წერა.გაბმული თხრობის უნარის განვითარება,სწორი კითხვისა და წერის ჩვევის გამომუშავება
23.10-26.10-27.10
1.5-1.9
18
“”უ” ასო-ბგერა
3
უ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი კითხვა და წერა.მეტყველების და აზროვნების განვითარება,გრაფიკული ჩვევების ფორმირება
28.10-29.10-30.10
1.6
19
ძ” სო-ბგერა
3
ძ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და წერა.მარტივი ლოგიკური ოპერაციებსი ანალიზი სინთეზი,ცნების განზოგადება.შედარება-შეპირისპირება
02.11-02.11-03.11
1.6-1.9
20
მ” ასო-ბგერა
3
მ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი კითხვა და წერა,საკუთარი აზრის დასაბუთება,სწორი კითხვის ჩვევების დაუფლება
04.11-04.11-05.11
1.6-1.7
21
შ” ასო-ბგერა
3
შ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი კითხვა და წერა.მეტყველების განვითარება,სწორი კითხვის ჩვევის დაუფლება,საკუთარი აზრის დასაბუთება
06.11-09.11-09.11
1.6
22
კ”ასო-ბგერა
3
კ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი კითხვა და წერამეტყველების და აზროვნების განვითარება,სწორი კითხვისა და წერის ჩვევის დაუფლება საკუთარი აზრის დასაბუთება
10.11-11.11-11.11
1.6-1.7
23
ვ” ასო-ბგერა
3
ვ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და წერა,საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება დასაბუთება,სწპრო კითხვისა და წერის ჩვევის ფორმირება
12.11-13.11-16.11
1.3-1.5
24
გ” ასო-ბგერა
3
გ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი წერა და კითხვა,მეტყველებისა და აზროვენბის განვითარება,საკუთარი აზრის დასაბუთება,გრაფიკული ჩვევის დაუფლება
16.11-17.11-18.11
1.5-1.6
25
ფ” ასო-ბგერა
3
ფ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და წერა.სწორი კითხვის ჩვევის დაუფლება,საკუთარი აზრის დასაბუთება,გრაფიკული ჩვევის დაუფლება
19.11-20.11-24.11
1.6-1.10
26
ნ”ასო-ბგერა
3
ნ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და წერა.სწორი კითხვის ჩვევის დაუფლება,საკუთარი აზრის დასაბუთება
25.11-26.11-27.11
1.5
27
ზ” ასო-ბგერა
3
ზ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და წერა.შეკითხვაზე ზუსტი და სწორი პასუხის გაცემისა და ზეპირი თხზულების შედგენის ჩვევის გამომუშავება
30.11-01.12-02.12
1.8-1.9
28
რ” ასო-ბგერა
3
რ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და წერა,ზეპირი ტხზულების შედგენის ელემენტარული ჩვევების გამომუშავება
02.12-03.12-04.12
1.6
29
ჩ” ასო-ბგერა
3
ჩ” ასო-ბგერის გაცვნობა მისი კითხვა და წერა,.სწორი ხმამარალი კითხვის ჩვევის დაუფლება,გრაფიკული ჩვევების დაუფლება.ლოგიკური აზროვნების განვითარება
08.12-08.12-09.12
1.5-1.11
30
დ” ასო-ბგერა
3
დ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და წერა.ლექსიკური მარაგის გამდიდრება,გაბმული თხრობის ჩვევის დაუფლება,აზროვნების განვითარება.
10.12-11.12-11.12
1.7
31
ღ” ასო-ბგერა
3
ღ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და წერა.კითხვებზე მართებული პასუხის გაცემის ჩვევის გამომუშავება,მეტყველების,აზროვნების განვითარება
15.12-15.12-16.12
1.7
32
ლ” ასო-ბგერა
ლექსი “მამალი”
3
ლ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი კითხვა და წერა.ლექსიკური მარაგის გამდიდრება,აზროვნების განვითარება
17.12-17.12-18.12
1.10-1.11
33
ბ” ასო-ბგერა
3
ბ” ასო-ბგერის გაცნობა ,მისი კითხვა და წერა.მეტყველებისა და აზროვნების განვითარება,გაბმული მეტყველების ჩვევის ფორმირება,საკუთარი აზრის დასაბუთება
22.12-22.12-23.12
1.3
34
პ” ასო-ბგერა
ლექსი “პეპელა”
3
პ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და წერა.მეტყველებისა და აზროვნების განვითარება,სწორი კითხვის ჩვევის დაუფლება
24.12-24.12-29.12
1.3-1.6
35
ც” ასო-ბგერა
3
ც” ასო-ბგერის გაცნობა, მისი კითხვა და წერასაკუთარი აზრის დასაბუთება,სწორი კითხვის ჩვევის დაუფლება
15.01-18.01-20.01
1.6
36
ტ” ასო-ბგერა
3
ტ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი კითხვა და წერა,მეტყველებისა და აზროვნების განვითარება
21.01-22.01-25.01
1.10
37
წ” ასო-ბგერა ტექსტი”წიწილა”
3
წ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კიხთვა და წერა,მეტყველების და აზროვნების განვითარება,სწორი კიხთვის ჩვევის ფორმირება,
26.01-27.01-27.01
1.3
38
ქ” ასო-ბგერა
ტექსტი “ქოლგა”
3
ქ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი კითხვა და წერა,საკუთარი აზრის დასაბუთება,სწორი კითხვის ჩვევის ფორმირება
28.01-28.01-29.01
1.7
39
ყ” ასო-ბგერა
ტექსტი “ყაყაჩო”
3
ყ” ასო-ბგერის გაცნობა,მისი კითხვა და წერა.მეტყველებისა და აზროვენბის უნარის განვითარება ,გრაფიკული ჩვევების დაუფლება,საკუთარი აზრის დასაბუთება
01.02-01.02-02.02
1.4
40
ჯ” ასო-ბგერა
ტექსტი “თოჯინა”
3
ჯ” ასო-ბგერის გაცნობა ,მისი კითხვა და წერა.გრაფიკული ჩვევების ფორმირება,აზროვნების განვითარება
03.02-04.02-05.02
41
ჭ” ასო-ბგერა
ლექსი” ქურდბაცაცა ბაჭია”
3
ჭ” ასო-ბგერის გაცნობა.მისი კიტხვა და წერა,მეტყველების განვითარება,აზროვნების განვითარება,სწორი კითხვის ჩვევის დაუფლება,
08.02-08.02-09.02
1.3
42
ჟ” ასო-ბგერა
3
ჟ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი კითხვა და წერა.მეტყველების და აზროვნების განვითარება.სწორი კითხვის ჩვევის დაუფლება
10.02-11.02-11.02
1.3
43
ჰ” ასო-ბგერა
3
ჰ” ასო-ბგერის გაცნობა მისი კითხვა და წერა.მეტყველების და აზროვნების განვითარება,სწორი კითხვის ჩვევის დაუფლება
12.02-15.02-15.02
1.3
44
შეჯამება
2
შესწავლილი მასალის გამეორება,სწორი კითხვის ჩვევის განმტკიცება
16.02-17.02
1.3
45
ანბანის გაცილება
1
მოსწავლეთა გახალისება,ესთეტიკური გემოვნების განვითარება
18.02
46
ლექსი “აი ია”
სიტყვა მარცვალი
2
სწორი და შეგნებული კითხვის ჩვევის გამომუშავება.ლექსიკური მარაგის გამდიდრება,გაბმული მეტყველების გამომუშავება,საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება და დასაბუთება
19.02-22.02
1.4
47
ი.გოგებაშვილის “მუქთამჭამელა”;
წინადადება
2
სწორი და შეგნებული კითხვის ჩვევის დაუფლება.მეტყველების განვითარება,კრიტიკული აზროვნების განვითირება.საკუთარი აზრის ჩამოყალიბება და დასაბუთება
22.02-23.02
1.3-1.4
48
ი.გოგებაშვილის “მენავეები”
წინადადება სიტყვა(ომონიმებზე დაკვირვება-პრაქტიკულად)
2
ხმამაღალი და სწორი კითხვის ჩვევის დაუფლება.კრიტიკული აზროვნების განვითარება,გაბმულ მეტყველებაზე მუშაობა,სწორი წერის ჩვევის დაუფლება
24.02-25.02
1.3
49
ი.გოგებაშვილის “ცრუ”
სიტყვა,წინადადება, I  პირში თხრობა(პრაქტიკულა)
2
ხმამაღალი და სწორი კითხვის დაუფლება,ლოგიკური თანმიმდევრობით თხრობის უნარის გამომუშავება,სწორი წერის ჩვევის დაუფლება
26.0229.02
1.4
50
ი.გოგებაშვილის “გამოცანა ჭკვიანი ბავშვებისთვის”
2
ლოგიკური აზროვნების განვითარება,საკუთარი აზრის დასაბუთების უნარის განვითირება.სწორი ჩვევის უნარის გამომუშავება
01.03-02.03
1.4
51
ი.გოგებაშვილის “ნაპოვნი სავარცხელი”
დეფორმირებული წინადადების აღდგენა
2
მეტყველების და აზროვნების განვითარება.ხმამარალ და სწორ კითხვაში ვარჯიში
04.03-07.03
1.3
52
ი.გოგებაშვილის “მეზობლები”
განმაზოგადებელი სიტყვა (პრაქტიკულად)
2
მოსწავლეებში მიმტევებლობისა და კაცთმოყვარეობის გრძნობის გაღვივება,მეტყველებისა და აზროვენბის განვითარება
09.03-10.03
1.4
53
ი.გოგებაშვილის “ბერიკაცი და ნამყენი”
სიტყვა,წინადადება
2
მოსწავლეებში კაცთმოყვარების,ჰუმანიზმის გრძნობის გაღვივება.სწორი და შეგნებული კითხვის ჩვევების გამომუშავება
11.03-14.03
1.3
54
ნ.შამანიძის “ლოდინი”
სიტყვა,ბგერა
2
პოეტური ტექსტის აღქმა მოსწავლეთა მიერ.მართლწარმოთქმაზე ვარჯიში,სწორი და შეგნებული კითხვის  ჩვევის დაუფლება
15.03-16.03
1.3
55
ი.გოგებაშვილი “უსუნო ყვავილი” I პირში თხრობა
2
საკუთარი აზრის დასაბუთების უანრის განვითარება,სწორი კითხვისა და წერის ჩვევის განვითარება
17.03-18.03
1.4-1.3
56
ი.გოგებაშვილი “დაკარგული ბავშვი”
I პირში თხრობა.სიტყვათშეთანხმებანი(პრაქტიკულად)
2
მეტყველებისა და აზროვნების განვითარება.სწორი კითხვისა და წერის ჩვევის გამომუშავება.
21.03-22.03
1.3
57
გ.წერეთლის “დედა”
სიტყვა.მარცვალი
2
პოეტური ტექსტის აღქმა.სწორსა და შეგნებულ კიტხვაში ვარჯიში.მართლწარმოთაქმაში ვარჯიში
23.03-24.03
1.3
58
ი.გოგებაშვილის “ცხვირს მაღლა ვინ იწევს”
2
ხმამაღალი და სწორი კითხვის ჩვევის დაუფლება,კრიტიკული აზროვნების განვიტარება აზრის ლოგიკური თანმიმდევრობით გადმოცემის უნარის განვითარება
25.03-28.03
1.4
59
ი.გოგებაშვილის “თაგვები და კატა”
2
სწორი და შეგნებული კითხვის ჩვევის დაუფლება,.წაკითხული ს კრიტიკული შეფასება.
29.03-30.03
1.4
60
ი.გოგებაშვილის “კეთილი სანდალა”
2
მოსწავლეებში სიკეთისა და ჰუმანიზმის გრძნობების გაღვივება.ლოგიკური აზროვნების განვითარება გაბმულ კითხვაზე ვარჯიში
-31.0301.04
1.4
61
კ.გოგიაშვილის “მეგობრები”
ასო,ბგერა-ხმოვანი,თანხმოვანი;მარცვალი სიტყვა
2
ლიტ.მასალის ანალიზი და შეფასება.აზროვნებისა და მეტყველების განვითარება
04.04-05.04
1.4
62
ი.გოგიაშვილის “დათუნა და ბაჭია”
სიტყვა
2
აზროვნებისა და მეტყველების განვითარება,გაბმული თხრობის უნარის განვითარება,საკუთარი აზრის დასაბუთების უნარის განვითარება
06.04-07.04
1.4
63
შ.მგელაძის “გაზაფხული”
მხატვრულ სახეებზე დაკვირვება(ტერმინის მიწოდების გარეშე)
2
პოეტური ტექსტის აღქმის უნარის განვითარება.გაბმული მეტყველების ჩამოყალიბება
08.04-11.04
1.3
64
ს.კლდიაშვილის “ლომი და ხარები”
მარცვალი და სიტყვა
2
აზროვნებისა და მეტყველების განვითარება,სწორი კითხვისა და წერის ჩვევის განვითარება.საკუთარი აზრის დასაბუთების უნარის განვითარება
12.04-13.04
1.4-1.3
65
ი.გოგებაშვილის “ჯიუტი თხები”
წინადადება.სიტყვა მარცვალი
2
აზროვნებისა და მეტყველების განვიტარება,საკუტარი აზრის დასაბუთების უნარის განვითარება
14.04-15.04
1.4
66
ი.გოგებაშვილის “გვრიტი და მტრედი”
2
გაბმული მეტყველების უნარის განვითარება,კრიტიკული და ლოგიკური აზროვნების უნარის განვითარება
18.04-19.04
1.3
67
ი.გოგებაშვილის “ჭიანწველა და ფუტკარი”
მარცვალი,სიტყვა,კითხვითი წინადადება
2
კრიტიკული და ლოგიკური აზროვნების განვითარება,გაბმული მეტყველების ჩვევის დაუფლება
20.0422.04
1.3-1.4
68
ნ.დუმბაძის “იავნანა”
2
აზროვნებისა და მეტყველების განვითარება,პოეტური ტექსტის აღქმის უნარის გამომუშავება. მართლმეტყველების უნარის განვითარება
25.04
27.04
1.3-1.4
69
ი.ჭილაშვილის “ბულბული და ყიყინა”
მარცვალი,სიტყვა
2
მეტყველების განვითარება.აზროვნების და საკუთარი აზრის დასაბუთების უნარის განვითარება
04.05-05.05
1.4
70
მოთხრობა “ზრდილობიანი”
I პირში თხრობა
2
მოსწავლეებში ეთიკის ნორმების დაცვის უნარის განვითარება.აზროვნებისა და მეტყველების განვითარება
06.05-10.05
1.3
71
ვლ. ასლამაზიშვილის “ყველაზე ყოჩაღი. სიტყვა,წინადადება,წერტილი
2
სწორი და შეგნებული კითხვის ჩვევის ფორმირება.აზროპვნებისა და მეტყველების განვითარება,წერტილის ხმარების წესის გათავისება
11.05-16.05
1.3
72
ზღაპარი “ლომი და კურდღელი”
2
სწორი შეგნებული და სწრაფი კითხვის ჩვევის ფორმირება.ლოგიკური თანმიმდევრობითი თხრობის უნარის გამომუშავება,აზროვნებისა და მეტყველების განვითარება
16.05-17.05
1.3-1.4
73
ნ.დუმბაძის “ბებრი მწევრისა და ტრაბახა კურდღლის გასაუბრება”
2
მეტყველებისა და აზროვნების განვითარება,სწორი შეგნებული კითხვის ჩვევის დაუფლება
18.05-20.05
1.3